شناور بادی روی آب یخچال دار اینتکس

intex 56296

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27%
9,000,000
6,600,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب یخچال دار اینتکس بهترین گزینه برای روزهای گرم تابستان است که دارای بدنه ای محکم و مقاوم می باشد به طوری که می توان آن را در طی سال های زیاد استفاده کرد و بهره برداری نمود. این محصول از بدنه ای با جنس وینیل با کیفیت تشکیل شده است که در ساختار آن از رنگ های زیبا و فانتزی و متنوع استفاده شده است و می تواند در نظر علاقه مندان جذابیت زیادی را ایجاد کند. به این ترتیب با داشتن این محصول می توان در فصول گرم سال در محیط آب های آرام مانند استخر بهترین شرایط را کسب کرد و با تعادل زیاد بر روی سطح آب قرار گرفت و به تفریحات آبی اقدام کرد. با وجود مخزن آب و نوشیدنی در ساختار محصول افراد می توانند بر روی سطح آب امکان در دست داشتن نوشیدنی و آب را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند و در زمان تشنگی قادر به دسترسی به این موارد باشند. 

خرید شناور بادی روی آب یخچال دار اینتکس جدیدشناور بادی روی آب وزن مناسبی دارد که قابلیت قرار گیری با تعادل زیاد در سطح آب را دارد و به داخل ان فرو نمی رود و می تواند استحکام لازم برای استفاده و لذت بردن بزرگسال از محصول را داشته باشد. چرا که این محصول برای رده سنی بزرگسال طراحی و تولید شده است و می توان با بدنه ای منحصر به فرد بهترین اوقات را برای آن ها در فصول گرم سال رقم بزند. شناور بادی روی آب با داشتن چهار دریچه برای باد کردن بدنه در ساختار خود روش راه اندازی محصول را آسان کرده است و سرعت آن را زیاد کرده است. در نتیجه می توان در کم ترین زمان محصول را برای استفاده آماده کرد. این محصول بی نظیر که ساخته شده توسط برند اینتکس است از بهترین میزان درجه کیفی برخوردار می باشد که با طول عمر بالا در تمامی تفریحات مهیج آبی شرکت دارد و به درستی می تواند شرایط دلخواه افراد را رقم بزند. چنانچه به دنبال خرید شناور بادی روی آب یخچال دار اینتکس می باشید می توانید از طریق نمایندگی اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازید.

نوع تفریحی
 طول 259 سانتی متر
 عرض221 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنهوینیل
 وزن 9.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 300 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 برند اینتکس
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دو دستگیره حمل و نقل
همراه با کلمن روی آب بزرگ
دارای نشیمنگاه توری
همراه با طناب نجات
گیره اتصال جانبی
4 عدد دریچه باد مجزا
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...