تشک بادی روی آب طرح کاکتوس گلدار

intex 58793

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
1,460,000
1,190,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح کاکتوس گلدار محصولی تک نفره برای استفاده بر روی سطح آب های آرام می باشد که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب است و می توان به راحتی آن را جهت داشتن تفریحات مهیج مورد استفاده قرار داد. تشک بادی روی آب محصولی دلخواه برای رده سنی بزرگسال می باشد که هم رنگبندی جذابی دارد و هم از طراحی زیبا و خاص برخوردار می باشد تا تمامی افراد به سمت داشتن آن کشیده شوند و تمایل به استفاده کردن از محصول در موقعیت های مختلف داشته باشند. این محصول کاربردی دارای قیمت مناسب است تا علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند بدون محدودیت نسبت به خرید آن اقدام نمایند. 

خرید تشک بادی روی آب طرح کاکتوس گلدار ارزان قیمتتشک بادی روی آب با این طرح زیبا برای استفاده یک فرد ساخته شده است که رویه ای مواج دارد و قابلیت قرار گیری درازکش بر روی آب های آرام را ایجاد می کند و می تواند تعادل افراد در زمان قرار گیری را رقم بزند. چرا که عده زیادی از افراد تعادل لازم جهت حضور بر روی سطح آب را ندارند و نمی توانند در آن قرار گیرند. در نتیجه با اشغال فضای کم می تواند در مسافرت و گردش مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد و برای آن ها مزیت های زیادی را رقم بزند و مشکلی برای به همراه داشتن وسایل لازم جهت رفتن به مسافرت و گردش را ایجاد نکند. راه اندازی محصول تنها به وسیله پمپ باد صورت می گیرد که انواع دستی و پدالی و برقی و فندکی را شامل می شود و می توان در کم ترین زمان میزان باد زیادی را تولید کرد. از سوی دیگر برای پر کردن بدنه اتصال به دریچه باد لازم است که در بدنه محصول وجود دارد و به این طریق باد به داخل محصول وارد می شود. علاقه مندان به خرید تشک بادی روی آب طرح کاکتوس گلدار می توانند از طریق مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازند و محصول را به دست آورند.

نوع تفریحی
 طول 180 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
برند اینتکس
 وزن 1.61 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 تولید شده در ظاهر سه بعدی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...