شناور بادی روی آب کودک طرح جت اسکی

intex 57520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک طرح جت اسکی دارای طراحی جذاب و زیبا می باشد که می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و به راحتی برای روز های گرم تابستان آن را در نظر داشت. به جهت وجود بدنه ای که دارای استاندارد های لازم می باشد توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای کودکان لذت حضور در محیط های آبی را ایجاد سازد تا آن ها نیز با شادی و خشنودی در چنین تفریحات آبی حضور داشته باشند و از داشتن آن بهره مند گردند. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس می باشد دارای بدنه ای از جنس وینیل است که در نهایت کیفیت ساخته شده است و می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد.

فروش شناور بادی روی آب کودک طرح جت اسکی ارزان داشتن شناور بادی روی آب با طراحی استاندارد و ایمن توانسته آن را در موقعیت های مختلف و در برابر عوامل گوناگون سازگار سازد و برای داشتن بهترین اوقات آن را آماده نماید. به همین خاطر است که تمامی کودکان از داشتن آن لذت می برند و علاقه به داشتن چنین تفریحات آبی در محیط های آبی دارند. شناور بادی برای حضور در سطح آب های آرام ساخته شده است که تعادل زیادی را ایجاد می کند و افراد با قرار گیری بر روی آن نیز تعادل زیادی را خواهند داشت و از آن بهره مند خواهند بود. این محصول بی نظیر با طراحی سه بعدی جهت قرار گیری کودکان بر روی خود سازگاری دارد و می تواند تحمل وزن بالایی را از خود نشان دهد. به طوری که نوجوانان نیز از داشتن آن بهره مند شوند و اوقات خوشی را کسب نمایند. شناور بادی روی آب با طراحی جت اسکی جزو معروف ترین محصولات بادی است که ضخامت زیادی دارد و از رنگبندی متنوع با زیبایی زیاد تشکیل شده است. جهت ثبت سفارش و خرید شناور بادی روی آب کودک طرح جت اسکی به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 117 سانتی متر
 عرض 77 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن 860 گرم
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل
 پمپندارد
تحمل وزن40 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان 3 سال به بالا
 دارای رنگی شاد و زیبا
 دارای یک عدد دستگیره حفظ تعادل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...