تشک بادی روی آب بزرگسال طرح قلب

intex 58727

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
1,980,000
1,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح قلب بدنه ای با کیفیت را شامل می شود که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است تا بتوان آن را در موقعیت آب های آرام و مسافرت و گردش مورد استفاده و بهره برداری آسان قرار داد. این محصول بی نظیر تشک بادی برای استفاده در سطح آب های آرام است که برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است که طراحی زیبا و چشمگیری دارد تا علاقه مندان بتوانند بدون هر گونه محدودیت محصول را برای سلیقه های مختلف انتخاب و خریداری نمایند. این محصول بی نظیر ترکیب رنگ به خصوصی دارد که می توان آن را جزو محصولات فانتزی نیز در نظر داشت که در سطح آب زیبایی زیادی را ایجاد می کند و مورد استفاده افراد در رده سنی مختلف قرار می گیرد.

فروش تشک بادی روی آب بزرگسال طرح قلب ارزان از این رو تشک بادی روی آب برای رده سنی بزرگسال محبوبیت زیادی دارد و توانسته رضایت مخاطب را نیز جلب کند و برای استفاده در طول عمر بالا انتخاب و خریداری شود. بدنه ضخیم محصول سبب ایجاد سازگاری زیاد شده است که بدنه ای غیر قابل نفوذ را تشکیل می دهد تا آب و رطوبت به داخل آن وارد نشوند و حالت شناور آن را بر هم نزنند. وزن محصول به دلیل وجود باد در داخل بدنه کم می باشد و به راحتی مورد حمل و جا به جایی قرار می گیرد. از آن جایی که بدنه بادی و توخالی می باشد می توان آن را در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو در آورد و با خود در زمان رفتن به مکان های مختلف به همراه داشت و فضای کمی را نیز اشغال کرد. با رسیدن به مکان مورد نظر به وسیله انواع پمپ باد می توان بدنه محصول را در کم ترین زمان باد کرد و محصول را برای استفاده و بهره برداری آسان اماده کرد تا تفریحات مهیج را به دست آورد. انتخاب و خرید تشک بادی روی آب بزرگسال طرح قلب با قیمت مناسب از سایت اینتکس ایران صورت می گیرد و می توان از داشتن آن لذت برد.

نوع تفریحی 
 طول 155 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
 وزن محصول 1.816 کیلوگرم
تحمل وزن 100 کیلوگرم
 شرکت سازندهاینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...