سرسره بادی حرفه ای اینتکس Intex 58849

Intex 58849

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,500,000 تومان

سرسره بادی حرفه ای اینتکس Intex 58849 از سری محصولات منحصر به فردی است که در حاشیه استخر مورد استفاده قرار می گیرد. این بدنه بادی و توخالی وزن کمی دارد اما از قابلیت های مختلف برخوردار می باشد و می توان آن را برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد. بدنه برای حمل و نقل آسان دارای دستگیره در کناره های خود است که به وسیله آن می توان محصول را به راحتی به نقاط مختلف هدایت کرد. این بدنه را نباید بر روی سطوح کشاند و به این روش جا به جایی آن را انجام داد.

خرید سرسره بادی حرفه ای اینتکس Intex 58849

چرا که امکان آسیب دیدن بخش کف وجود دارد و ممکن است بدنه محصول خراب و سوراخ شود. در این صورت برای جا به جایی سرسره بادی بهتر است که ابتدا سطح زمین را بررسی کرد و یا به روش بلند کردن آن را جا به جا نمود. سرسره بادی برای راحتی کودکان و جلوگیری از سر خوردن آن ها بر روی محصول ایجاد ساختاری منحصر به فرد کرده اند و دستگیره هایی نیز برای بالا رفتن آسان کودکان از سرسره بادی ایجاد شده است. به همین خاطر است که کارکرد محصول آسان و بی نقص می باشد و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. علاقه مندان به داشتن چنین محصول بادی که با کیفیت بالا برای استفاده در طی سال های زیاد مد نظر قرار می گیرد می توان آن را از فروشگاه اینتکس سفارش داد.

 نوع تفریحی ، مسافرتی
 طول 333 سانتی متر
 عرض 206 سانتی متر
 ارتفاع 117 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.5 میلی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 پمپ-
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو آبپاش
 قابل استفاده بر روی آب
 استفاده در لبه استخر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...