سبد شناور قرص کلر اینتکس Intex 29041

Intex 29041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
کمی صبر کنید...

سبد شناور قرص کلر اینتکس Intex 29041 بهترین نمونه از محصولاتی است که می توان بر روی سطح استخر از آن استفاده کرد. در واقع این محصول لازم و ضروری می باشد و سبب ضد عفونی شدن آب داخل استخر می شود. همچنین می تواند آب را شفاف کند و بهترین موقعیت را برای آبتنی و شنا به طور مداوم ایجاد سازد. شناور کلر برند و اصل است و ساخت شرکت اینتکس می باشد. از این رو می توان آن را برای استفاده در داخل استخر ها مد نظر قرار داد. قرص کلر در داخل این دستگاه قرار می گیرد و درب آن بسته می شود. از این رو به تدریج قرص در داخل آب حل می شود و می تواند سطح آب را شفاف کند.

سبد شناور قرص کلر اینتکس Intex 29041 | اینتکس ایران

 استفاده از این محصول از چند جهت حائز اهمیت است. چرا که شناور ماندن محصول در سطح آب سبب پخش شدن یکنواخت کلر در داخل آب استخر می شود و می تواند به راحتی تمامی این قرص را در داخل استخر حل نماید. همچنین امکان حل شدن تدریجی وجود داد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. به دلیل وجود ابعاد کوچک این محصول مشکلی برای اشغال فضا در استخر ها وجود نخواهد داشت و افراد به راحتی می توانند به تفریحات آبی خود مشغول باشند. سبد شناور قرص کلر اینتکس Intex 29041 از نمایندگی اینتکس ایران به صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری می گیرد.

خرید سبد شناور قرص کلر اینتکس مدل Intex 29041 | اینتکس ایران

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...