پارو قایق بادی پلاستیکی اینتکس

intex 59623

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
30%
640,000
450,000 تومان
کمی صبر کنید...

پارو قایق بادی پلاستیکی اینتکس که برای استفاده در تمامی قایق های بادی کاربرد دارد از قیمت مناسب برخوردار می باشد تا تمامی دارندگان قایق بادی بتوانند آن را مورد خریداری قرار دهند. پارو قایق بادی از با کیفیت ترین و سازگار ترین مواد اولیه تشکیل شده است تا بتوان از آن در طول عمر بالا استفاده کرد و دچار مشکل نیز نشد. در این صورت افراد می توانند بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به خرید آن اقدام نمایند و از وجود آن بهره مند شوند و در این صورت در محیط های آبی بدون دشواری به مسیر خود ادامه دهند. بدنه سازگاری های لازم را دارد از آن جایی که دسته آن از نوع پلاستیک فشرده مقاوم می باشد تا در اثر فشار و ضربه مقاومت داشته باشد و دچار مشکل نشود و بتوان با خیالی آسوده از وجود این محصول دلخواه لذت برد.

 وزن بدنه نیز سبک می باشد تا هم قابلیت استفاده کردن از آن آسان باشد و هم بتوان به راحتی در مسیر آب آن را حرکت داد. به طوری که دچار خرابی و مشکل نشود و بتوان از این محصول مقاوم نهایت لذت را برد. پارو قایق بادی ساخت شرکت اینتکس می باشد که سازگار ترین محصولات را ارائه می دارد در نتیجه می توان به منظور داشتن اوقات خوش نسبت به داشتن آن اقدام کرد و خرید آن را با قیمت مناسب انجام داد و از وجود آن نیز لذت برد. داشتن بهترین بدنه و مقاوم ترین ساختار رضایت مخاطب را به خوبی جلب می کند و می توان از آن در طول عمر بالا استفاده کرد. کسانی که به دنبال خرید پارو قایق بادی پلاستیکی اینتکس می باشند تا با قایق بادی خود مورد استفاده قرار دهند از طریق سایت اینتکس ایران اقدام به خرید نمایند.

 نوعتاشو
 جنس میله پلاستیک فشرده
 جنس کفی پلاستیک مقاوم
 طول 122 سانتی متر
 ساختارسه تکه
 وزن 1.1 کیلوگرم 
کاربرد قابل استفاده با تمام قایق های بادی
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 تاشو و حمل آسان
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...