سایبان جکوزی بادی بست وی

bestway 60305

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

سایبان جکوزی بادی بست وی به منظور استفاده از جکوزی بادی در فضای باز ساخته شده است که دارای مقاومت و ضخامت زیاد می باشد تا اشعه خورشید به جکوزی بادی برخورد نداشته و بتوان از آن بهره مند شد. این اشعه خورشید برای پوست افراد نیز زیان آور است که آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد و سبب سوختگی پوست می شود. از این رو از سایبان جکوزی استفاده می شود تا در این صورت بدون هر گونه مشکل و دشواری بتوان در فضای باز از این محصول استفاده کرد.

 بافت سایبان جکوزی بادی از مقاومت زیاد تشکیل شده است به طوری که دچار آفتاب سوختگی نمی شود و تمامی عوامل را تحت تاثیر قرار می دهد تا افراد بدون هر گونه مشکل قادر به بهره مندی از آب گرم باشند و بتوانند از آن لذت ببرند. این محصول به راحتی جمع آوری می شود و به آسانی نیز راه اندازی می گردد و فضایی را به وجود می آورد که در زیر آن علاوه بر جکوزی بادی وسایل دیگر افراد نیز جای می گیرد. در واقع محوطه بزرگ و جادار به وسیله سایبان جکوزی بادی مهیا می گردد که در آن افراد می توانند هم از بهره مندی جکوزی بادی لذت ببرند و هم از محیط افراد بهره مند شوند. در این صورت کسانی که خرید جکوزی بادی را انجام می دهند می توانند این محصول را نیز خریداری کنند و دچار هیچ مشکلی نشوند و در فصول مختلف سال و در فضای باز به استفاده کردن از آن بپردازند. هر یک از علاقه مندانی که نیاز به خرید سایبان جکوزی بادی بست وی دارند تنها می توانند به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه کنند و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا سفارش دهند.

نوعگرد
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول390 سانتی متر
عرض390 سانتی متر
ارتفاع255 سانتی متر
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هامناسب استفاده برای استخرهای تا قطر 366
مناسب برای تمامی مدل های جکوزی بادی
دارای چهار درب ورود و خروج با پشه بند
راه اندازی در 15 دقیقه
اقلام همراهساک حمل

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...