کیت نصب موتور قایق بادی اینتکس

intex 68624

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

کیت نصب موتور قایق بادی اینتکس به منظور ایجاد سرعت و شتاب بیش تر در انواع قایق بادی ساخته شده است که تولید آن توسط شرکت اینتکس انجام گرفته است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. محصول مورد نظر بر روی اغلب قایق های بادی نصب می شود و کارکرد آن آسان می باشد. به طوری که می توان سرعت و شتاب بالایی را به محصول بخشید و به جهت گشت و گذار در محیط های آبی از آن استفاده کرد. بدنه محصول مورد نظر از جنس پی وی سی با کیفیت با پایه آلومینیومی ضد زنگ می باشد که دچار پوسیدگی نیز نمی شود و می توان در طول عمر بالا و سال های زیاد از داشتن آن لذت برد. کیت نصب موتور قایق بادی اینتکس وزن کمی دارد که به بدنه متصل می شود و در وزن بدنه قایق بادی نقش زیادی نخواهد داشت.

 با این وجود است که کسانی که به دنبال خرید این محصول منحصر به فرد می باشند می توانند از نمایندگی ها اقدام به خرید کنند تا محصول با کیفیت اورجینال به آن ها ارائه شود و آن ها را دچار مشکل نکند. این محصول به بدنه متصل می شود و در صورت تمایل می توان موتور را به این صورت به بدنه متصل کرد و از داشتن موقعیت استاندارد و ایمن لذت برد. در واقع این محصول به عنوان پایه ای برای نصب موتور قایق بادی انتخاب می شود که در قایق های مختلف کاربرد دارد و سرعت زیادی را به محصول می بخشد. کسانی که در مسابقات قایقرانی حضور دارند و یا از این قایق بادی در گشت و گذار استفاده می کنند می توانند محصول را خریداری کرده تا امکان نصب موتور بر روی آن وجود داشته باشد. کیت نصب موتور قایق بادی اینتکس را از فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهید.

نوع کیت موتور
مناسب برای موتور تا 3.5 اسب بخار
وزن 2.4 کیلو گرم
جنس بدنه PVC با پایه آلومینیومی
مناسب برای قایق های
اکسکروشن 2 و 3 و 4 و 5
سی هاوک 2 و 3 و 4
چلنجر 3 و 4
مارینر 4

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...