سایبان قایق بادی اینتکس

intex 68600

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
5,200,000
4,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

سایبان قایق بادی اینتکس محصولی مهم و منحصر به فرد است که می تواند برای قایق های بادی مختلف مورد استفاده قرار گیرد. کسانی که به گشت و گذار در محیط های آبی علاقه دارند و یا شامل کسانی می باشند که گشت های ساحلی انجام می دهند و همچنین در تفریحگاه های مختلف حضور دارند می توانند این محصول را مورد خریداری قرار دهند تا از گزند مشکل و مسائل مختلف در امان باشند و بتوانند ساعات طولانی در محیط قایق بادی حضور داشته باشند.

 این محصول دارای مزیت های زیاد بوده است که مهم ترین آن قابلیت تاشو بودن آن است که به راحتی جا به جا و حمل می شود و می توان برای نگهداری از آن نیز مکانی مجزا را در نظر داشت که ابعاد کمجا و منحصر به فرد محصول قابل قبول می باشد. سایبان قایق بادی در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد و شامل سازگاری زیاد در برابر اشعه یو وی بوده است و می تواند با استحکام بالا به دور از آفتاب سوختگی و تغییر حالت برای افراد استفاده شود. علاوه بر این موارد بدنه غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت دارد و در نهایت می توان در آب و هوای بارانی نیز آن را مورد استفاده قرار داد و در محیطی بودن آسیب حضور پیدا کرد. این محصول به راحتی نصب می شود و در زمان نیاز نداشتن نیز به آسانی جمع آوری می گردد. در این صورت کسانی که به دنبال شرایط استاندارد و ایمن می باشند تا در تمامی آب و هوا های بتوانند با قایق بادی خود در محیط های آبی حضور داشته باشند خرید آن را انجام می دهند. سایبان قایق بادی اینتکس را می توان از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران خریداری کرد.

 نوعسایبان
 طول 160 سانتی متر
 عرض 124 سانتی متر
 ارتفاع 124 سانتی متر
 برند اینتکس
 وزن 2.32 کیلوگرم 
کاربردقابل استفاده برای قایق های:
اکسکروشن 4 و 5
مارینر 3 و 4
سی هاوک 3 و 4
چلنجر 3 و 4
سایر ویژگی ها تاشو و حمل آسان
 دارای محافظ UV
قابل استفاده در آب و هوای بارانی و آفتابی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...