ست نظافت دستی استخر اینتکس

intex 28002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

ست نظافت دستی استخر اینتکس مجهز ترین وسایل جانبی برای تمیز کردن انواع استخر های پیش ساخته و ایزی ست است که شامل اجزای مختلف می باشد و می توان به وسیله آن بهترین اوقات را در داخل استخر پیش ساخته به دست آورد. این محصول برای تمیز کردن زباله و آلودگی های موجود در استخر ایجاد شده است و مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو می توان خرید آن را انجام داد و از آن بهره مند شد. در واقع دارندگان استخر پیش ساخته و ایزی ست می بایست خرید این ست نظافت را انجام دهند تا در صورت نیاز دچار مشکل نشده و بتوان از داشتن آن لذت برد. این محصول منحصر به فرد مناسب استفاده برای استخر های 488 سانتی و یا کوچک تر می باشد و برای آن ها جوابگو است. 

وزن این ست نظافت دستی کم بوده است و به صورت سبک و قابل حمل می توان آن را در مکان های مختلف نگه داری کرد و در صورت نیاز نیز به راحتی مورد استفاده قرار داد. این محصول برند و اصل است و ساخت شرکت اینتکس می باشد از این رو دارای طول عمر و دوام بالا بوده است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و با خرید آن در طی سال های زیاد استخر پیش ساخته و یا استخر ایزی ست خود را تمیز نمود. در روز هایی که باد می باشد انواع آلودگی و شاخ و برگ درختان به محیط داخل استخر وارد می شوند که در صورت داشتن چنین ست نظافتی می توان محیط را عاری از هر گونه آلودگی و کثیفی نمود و شرایط را برای داشتن بهترین تفریحات آبی مهیا کرد. کسانی که قصد خرید ست نظافت دستی استخر اینتکس را دارند تنها می توانند به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را سفارش دهند.

 نوع ست نظافت
 قابلیت استفاده برای استخرهای 488 سانتی و کوچکتر
 نوع کاربری انواع استخر های پیش ساخته و ایزی ست
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها دارای صافی مجزا
 دارای دسته تلسکوپی
 قابلیت استفاده آسوده
 اقلام همراه دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...