ست نظافت دستی حرفه ای اینتکس

intex 28003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,050,000 تومان
کمی صبر کنید...

ست نظافت دستی حرفه ای اینتکس مجهز ترین ست نظافت دستی می باشد که برند و اصل است و دارای امکانات لازم جهت استفاده آسان می باشد که محیط استخر پیش ساخته و استخر ایزی ست را تمیز و عاری از آلودگی می کند. این محصول خاص از بخش های مختلف تشکیل شده است تا در نهایت افراد بتوانند تمامی محیط استخر پیش ساخته را به راحتی تمیز کنند و از آن لذت ببرند. در این صورت دیگر نیازی به وسایل اضافه نمی باشد و موقعیت مناسب ایجاد می گردد. این محصول حاوی توری برای جمع کردن آشغال سطح آب می باشد. در زمانی که شاخه و برگ گیاهان به سطح آب ریخته می شود و یا هر گونه زباله در این سطح قرار می گیرد توری مد نظر می تواند این موارد را به راحتی جمع آوری کند و در نتیجه موقعیت را استاندارد و ایمن سازد. 

علاوه بر این موارد فرچه ای به جهت تمیز کردن رسوبات کف استخر وجود دارد که در این ست نظافت دستی موجود می باشد. در این صورت تمامی موارد ناشی از آلودگی و کثیفی به این طریق از بین می رود و می توان از موقعیت استخر تمیز و پاکیزه لذت برد. یکی دیگر از بخش های مهم تشکیل دهنده محصول جارو لجن کش است که به پمپ تصفیه آب متصل می شود. این مورد سبب شده است که جلبک و عوامل آلودگی دیگر در بخش داخلی استخر پیش ساخته و ایزی ست ایجاد نشود و در صورت وجود آن نیز شروع به تمیز کاری کند. به همین خاطر تمامی عوامل آلودگی و کثیفی در محیط استخر پیش ساخته و ایزی ست با خرید ست نظافت از بین می رود و می توان از محیط به دست آمده لذت برد. خرید ست نظافت دستی حرفه ای اینتکس از سایت اینتکس ایران انجام می گیرد.

 نوع ست نظافت
 ابعاد دسته تلسکوپی 279 سانتی متر
 نوع کاربری انواع استخر های پیش ساخته و ایزی ست
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی هادارای دسته تلسکوپی بلند و شلنگ
دارای توری برای جمع آوری ضایعات سطح آب
فرچه برای پاک کردن رسوبات کف استخر
دارای جاروی لجن کش متصل به پمپ تصفیه آب
قابلیت استفاده آسوده
 اقلام همراه دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...