جارو اسکیمر اتومات جدید اینتکس

intex 28007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

جارو اسکیمر اتومات جدید اینتکس یک ماشین اتوماتیک کوچک است که در بخش کف استخر پیش ساخته حرکت می کند و ریز ترین زباله ها را نیز جمع آوری می گردد. این محصول بی نظیر و خاص برند است و ساخت شرکت معتبر اینتکس می باشد. از این رو می توان نسبت به داشتن کارایی مطلوب از آن اطمینان داشت و از محصول لذت برد. جارو اسکیمر اتوماتیک بدنه ای کمجا و منحصر به فرد دارد که به روش آسان نصب می شود و کارایی خود را انجام می دهد. این محصول روشن شده و سطح داخل استخر پیش ساخته را می پیماید و آن را از هر گونه آلودگی و کثیفی پاک می سازد.

 در این صورت در کم ترین زمان بهترین موقعیت ایجاد شده و برای داشتن تفریحات مهیج آبی و موقعیت استاندارد و ایمن می توان این محصول را مورد خریداری قرار داد و از آن لذت برد. جارو اسکیمر مد نظر قادر به پیمودن 5 متر در هر دقیقه می باشد که سرعت حرکت بالایی می باشد و مناسب استخر های بزرگ نیز خواهد بود. اما این نکته باید توجه شود که این محصول مناسب استخر های بتنی نیست و تنها برای تمیز کردن محیط داخلی استخر های پیش ساخته مد نظر قرار می گیرد. به همین خاطر است که کاربردی و منحصر به فرد است و عده زیادی از افراد نسبت به داشتن آن اقدام می کنند. این محصول با داشتن شلنگ بلند در داخل استخر های بزرگ نیز قرار می گیرد و مورد استفاده واقع می شود. از این رو با خیالی آسوده برای استخر های پیش ساخته حرفه ای خود محصول را خریداری نمایید. ثبت سفارش و خرید جارو اسکیمر اتومات جدید اینتکس تنها از سایت اینتکس ایران انجام می شود.

 نوع اتومات
 سرعت حرکت5 متر در دقیقه
 طول شلنگ 6.5 متر
 جمع کننده زباله 1.5 لیتر
قابلیت استفاده
 توسط پمپ تصفیه آب با قدرت 3407 تا 5678 لیتر بر ساعت
 سایر ویژگی ها فیلتر مشبک 0.3 میلی متری برای دریافت ریزترین زباله ها
 سینی جمع آوری کننده زباله 0.8 لیتری
 دارای صافی مجزا
 دارای شلنگ تصفیه
 قابلیت نصب آسوده
 برای استخرهای بتنی مناسب نیست
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ بلند

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...