درپوش استخر فریمی 450 در 220 اینتکس

intex 28039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
کمی صبر کنید...

درپوش استخر فریمی 450 در 220 اینتکس بهترین محصولی است که برای جلوگیری از ریخته شدن شاخ و برگ درختان در آب استخر استفاده می شود. این محصول بی نظیر که از جنس پی وی سی مقاوم تشکیل شده است دارای قابلیت غیر قابل نفوذ می باشد که بدنه ای ضخیم را تشکیل داده است و به همین علت جزو برترین نمونه از بخش های موجود در لوازم یدکی استخر های پیش ساخته بوده است. محصول برای استخر مستطیلی شکل فریمی به ابعاد 450 در 220 ساخته شده است تا بهترین شرایط را برای دارندگان این استخر فریمی ایجاد سازد و در نهایت بتوان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. این محصول بی نظیر دارای قابلیت تا شدن زیاد می باشد که در نهایت بسته بندی مناسب و کمجا را تشکیل می دهد.

 لذا کسانی که به دنبال خرید این محصول بی نظیر می باشند می توانند آن را در فضایی کوچک جای دهند و از آن نگه داری کنند تا در صورت نیاز به راحتی نسبت به راه اندازی و نصب آن بر روی استخر فریمی اقدام نمایند. قیمت خرید این محصول نیز مناسب می باشد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و از مزیت داشتن آن نیز بهره مند گردند. با این وجود است که درپوش استخر فریمی توانسته از ریخته شدن آشغال مانند شاخه و برگ گیاهان جلوگیری می شود و می توان بهترین اوقات را رقم زد. در این صورت افراد از آب ریخته شده در داخل استخر فریمی بهره  بیش تری می برند و می توانند در مصرف آب صرفه جویی کنند. خرید درپوش استخر فریمی 450 در 220 اینتکس با قیمت مناسب و کارایی بالا تنها از سایت اینتکس ایران صورت می گیرد.

نوعدرپوش
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول450 سانتی متر
عرض220 سانتی متر
وزن2.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی31×27×10.5 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استخر فریمی 450 در 220
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...