چسب و وصله تعمیرات محصولات بادی ساویس

Chasb 02

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
150,000
120,000 تومان
کمی صبر کنید...

چسب و وصله تعمیرات محصولات بادی ساویس از سری لوازم جانبی ضروری برای دارندگان محصولات بادی است که به راحتی استفاده می شود و مناسب تمامی محصولات بادی می باشد که آسیب دیده اند. به وسیله این محصول بدنه ترمیم می شود و اماده استفاده طولانی مدد و مجدد می گردد. در این صورت است که می توان با تکیه بر کیفیت و کارایی محصول آن را مورد بهره برداری قرار داد. انواع محصولات بادی در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و می توان در مسافرت و گردش نسبت به استفاده از هر یک از این محصولات اقدام کرد. 

خرید چسب و وصله تعمیرات محصولات بادی ساویز ارزاندر نتیجه در معرض آسیب های مختلف می باشند که باید نسبت به مراقبت از این محصولات اقدام نمود. اما با گذر زمان و استفاده نادرست از محصول و همچنین مراقبت نکردن از این محصولات ممکن است بدنه دچار آسیب شود که در واقع وجود سوراخ در بدنه می باشد. در این صورت باید نسبت به ترمیم محل سوراخ اقدام کرد و در نهایت توانست مجدد از ان استفاده کرد و دچار مشکل نشد. چسب و وصله تعمیرات محصولات بادی ساویز با قیمت مناسب ارائه می شود تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و در نهایت بتوانند در صورت آسیب دیدن محصول بادی خود نسبت به تعمیر آن اقدام نمایند. ابعاد کم و وزن کم این محصول باعث شده است که افراد به راحتی قادر به داشتن آن در مسافرت و گردش باشند و آن را با خود به همراه داشته باشند و در نهایت بتوانند با وجود نیاز به آن نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمایند. این محصول با قابلیت چسبندگی زیاد در محل سوراخ قرار می گیرد و آن را مصدود می کند و می تواند از تخلیه باد و خرابی کلی بدنه جلوگیری کند. خرید چسب و وصله تعمیرات محصولات بادی ساویز با قیمت مناسب به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید و از آن استفاده کنید.

 نوع برچسب تعمیرات
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ارتفاع بسته بندی 7 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 شرکت سازنده ساویس
 سایر ویژگی ها دارای وصله شفاف مجزا
 قابلیت چسبندگی بالا
 قابل استفاده برای چندین بار استفاده
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...