تشک بادی روی آب طرح نخل bestway 85074

bestway 85074

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34%
265,000
175,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح نخل bestway 85074 محصولی است که شما میتوانید با خیال راحت با در اختیار داشتن این محصول از آن استفاده کرده و به بهترین شکل ممکن بر روی آب شناور بمانید. ساختار این محصول به گونه ای است که شما به راحتی با باد کردن و راه اندازی این محصول می توانید بر روی آن دراز کشیده و بر روی آب در بهترین حالت ممکن شناور بمانید. نواحی اصلی این محصول به صورت مجزا باد شده و ساختاری موازی را داراست به همین دلیل می توانید یک بدنه کاملا طبی را مشاهده کرده و نگران لیز خوردن از روی این محصول و افتادن در داخل آب نباشید. این بدنه همچنین به گونه ای شکل گرفته است که شما به راحتی امکان آسیب رساندن به این محصول را ندارید. در واقع این ضخامت سبب شده تا محصول در اختیار شما یک کالای باکیفیت به شمار رود.

تشک بادی روی آب طرح نخل bestway 85074 | اینتکس ایران

علاوه بر این نکات تشک بادی روی آب طرح نخل bestway 85074 دارای یک عدد بالش بادی در ناحیه بالایی خود می باشد که قطعا سر و گردن خود را می توانید به راحتی بر روی این بخش هم قرار داده و به استراحت بپردازید. از نظر نوع رنگ بندی نیز این محصول به صورت یکدست سورمه ای رنگ شکل گرفته و بر روی آن نیز می توانید جلوه یک نخل با رنگ های زیبا را مشاهده نمایید که سبب شده تا این محصول از سادگی خارج شده و بیش از پیش جذاب باشد. از نظر تحمل وزن هم این تشک بادی روی آب می تواند تا 90 کیلو گرم وزن را بر روی خود به سادگی تحمل کند که یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان خواهد بود. با توجه به این توضیحات خرید این تشک بادی روی آب از نمایندگی اینتکس ایران برای شما فراهم است.

خرید تشک بادی روی آب طرح نخل مدل bestway 85074 | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 68 سانتی متر
 شرکت سازنده بست وی
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 0.3 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 رویه مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...