توپ بادی دو رنگ پسرانه Bestway 91204

Bestway 91204

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
65,000 تومان

توپ بادی دو رنگ پسرانه Bestway 91204 از سری پر فروش ترین محصولات برند بست وی است که با قابلیت های مختلف می تواند برای داشتن انواع تفریحات آبی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول را می توان به راحتی در محیط های آبی استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. چرا که اغلب تفریحات مهیج و جنب و جوش در محیط های آبی با استفاده از آن صورت می گیرد و در واقع امکان توپ بازی در این محیط های فراهم می شود. کودکان می توانند به همراه دوستان و یا والدین خود در محیط های آبی ساعات خوشی را داشته باشند و از وجود توپ بادی بهره مند باشند.

توپ بادی دو رنگ پسرانه Bestway 91204 | اینتکس ایران

 بدنه غیر قابل نفوذ نسبت به رطوبت و آب است که در نتیجه می تواند بر روی سطح آب قرار گیری و به داخل آن فرو نرود. اگر بدنه راهی برای ورود آب به داخل خود پیدا کند کارایی آن مختل می شود و دیگر قادر به استفاده در محیط های آبی نمی باشد. همچنین باد داخل آن تخلیه خواهد شد و به این ترتیب ظاهر محصول نیز برهم می خورد. بدنه بادی توپ بادی به بهترین شکل در طول عمر بالا کارایی ایجاد می کند و می تواند به روز و شیک باشد. ترکیب رنگی که بر روی بدنه ایجاد شده است محصول را برای انتخاب کودکان پسر آماده کرده است. از این رو می توان مخاطبان این محصول را کودکان پسر در نظر داشت. خرید توپ بادی از فروشگاه مرکزی اینتکس انجام می شود .

خرید توپ بادی دو رنگ پسرانه Bestway 91204 | اینتکس ایران

 نوع طرح دار
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کفآب
 شرکت تولید کنندهبست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...