عروسک بادی اینتکس طرح ماهی

intex 58590 fish

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان
کمی صبر کنید...

عروسک بادی اینتکس طرح ماهی از سری وسایل بازی و تفریحی کودکان است که با بدنه بادی مزیت های زیادی را به دنبال دارد. این محصول برای استفاده در محیط های آبی و یا خشکی استفاده می شود و شرایط دلخواه افراد را ایجاد می سازد و در نهایت می تواند بهترین اسباب بازی بادی باشد که افراد می توانند از وجود آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و ایجاد قابلیت ضد حساسیت می کند.

 همچنین بدنه ضخیم و منحصر به فرد نیز دارد تا افراد بتوانند با خیالی آسوده از داشتن آن بهره مند شوند. به دلیل کوچک و کمجا بودن محصول و داشتن وزن کم در این محصول امکان جا به جایی و حمل آسان در آن نیز وجود دارد که سازگاری زیادی را ایجاد می سازد و در نهایت می توان با خیالی آسوده آن را برای کودکان تهیه نمود. در مسافرت و گردش نیز به راحتی در کنار افراد قرار می گیرد و از آن جایی که بادی است می توان در حالت خالی بودن از باد آن را حمل و نقل نمود و در زمان رسیدن به مکان مورد نظر به وسیله پمپ باد نسبت به باد کردن آن اقدام کرد. بدنه غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت می باشد تا در محیط هایی مانند حمام نیز برای سرگرم شدن کودکان استفاده شود و برای آن ها لحظات خوشی را ایجاد نماید. با توجه به طراحی منحصر به فرد محصول و داشتن تنوع در ساختار و رنگبندی و طراحی آن افراد می توانند خرید آن را برای فرزندان خود انجام دهند و موجب شوق و اشتیاق آن ها شوند. عروسک بادی اینتکس طرح ماهی از فروشگاه اینتکس ایران خریداری می شود.

نوع عروسک بادی
طول 24 سانتی متر
عرض 24 سانتی متر
وزن 50 گرم
 نوع کاربریقابل استفاده در حمام و استخر
مناسب برای تمام سنین کودکان
قابلیت راه اندازی سریع و آسان

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...