دروازه بادی روی آب واترپلو

intex 58507

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
کمی صبر کنید...

دروازه بادی روی آب واترپلو از سری وسایل تفریحی برای استفاده در سطح آب می باشد که به افراد امکان داشتن تفریحات مهیج آبی را می دهد. این محصول برای داشتن ورزش های مختلف در سطح آب ساخته شده است که کارایی بالایی دارد و به منظور ایجاد تفریحات آبی دست جمعی تولید شده است. در این صورت می توان با خیالی آسوده به داشتن این محصول اقدام کرد و بهترین موقعیت را برای افراد به دست آورد و در نهایت نیز شادی و خشنودی را کسب کرد. با خرید این محصول اعضای یک خانواده قادر به داشتن تفریحات آبی دست جمعی می باشند که والدین در کنار فرزندان مشغول بازی می شود و ساعات خوشی رقم می خورد.

 این دروازه بادی برای استفاده بر روی سطح آب آرام است و به داخل آن فرو نمی رود. در واقع ساختاری دارد که سبب جلوگیری از فرو رفتن به داخل آب می شود و با داشتن وزن کم بر روی آب می ماند. در این صورت موقعیت برای بهترین تفریحات آبی برقرار می شود و می توان از آن لذت برد و ساعات خوشی را سپری کرد که در فصول گرم سال و در محیط های آبی اتفاق می افتد. این محصول به نوبه خود وزن کمی دارد و به دلیل داشتن بدنه توخالی و بادی به داخل آب فرو نمی رود و می تواند حالت شناور خود را داشته باشد. در این صورت موقعیت مناسب را فراهم می کند تا تفریحات مهیج برقرار شود و مشکلی برای افراد نیز ایجاد نگردد. بدنه بدون درز و شکاف است و بدون نفوذ آب به داخل خود موقعیت خود را حفظ می کند. به منظور خرید دروازه بادی روی آب واترپلو به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و خرید خود را نهایی نمایید.

نوع تفریحی
 طول 124 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.96 کیلوگرم
 نوع توپ وینیل
 پمپ خیر 
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و بزرگسالان
طراحی بسیار زیبا
قابل استفاده بر روی آب
تعادل بالا بر روی آب
دارای توپ بادی مجزا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...