تور والیبال بادی روی آب اینتکس

intex 56508

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
950,000
840,000 تومان
کمی صبر کنید...

تور والیبال بادی روی آب اینتکس یکی از بهترین وسایل بازی در موقعیت های مختلف است که با داشتن بدنه بادی مزیت های زیادی را به دنبال دارد. تور والیبال بادی هم قابلیت استفاده بر روی سطح آب را دارد و هم می تواند در محیط خشکی نیز کاربرد داشته باشد. در دو سمت محصول کیسه ای برای حفظ تعادل وجود دارد که قابلیت قرار گیری آسان بر روی سطوح و بر روی سطح آب را دارد. در این صورت می توان با خیالی آسوده از وجود آن لذت برد و به بهره مندی از این محصول بی نظیر اقدام کرد.

 در هر صورت برای ایجاد تفریح و بازی در تمامی رده های سنی ساخته شده است که بدنه ای سبک و قابل حمل دارد که با پمپ باد راه اندازی می شود و می توان از آن لذت برد. تور والیبال محصولی سازگار برای لحظات خوش و تفریحی می باشد که با بدنه سبک و قابل حمل در مسافرت و گردش کاربرد دارد و از بدنه ای با جنس وینیل تشکیل شده است. با این وجود است که مزیت هایی مانند ضد حساسیت بودن و ضخیم بودن و غیر قابل نفوذ بودن را شامل می شود تا بتوان از آن بر روی سطح آب های آرام نیز استفاده کرد. به همراه محصول مورد نظر توپ والیبال بادی نیز به خریداران داده می شود تا به وسیله آن تفریحات مهیج داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند و در موقعیت های مختلف از آن بهره مند باشند. به منظور داشتن تور والیبال بادی روی آب اینتکس در مکان های مختلف و داشتن اوقات خوش افراد می توانند به فروشگاه اینتکس ایران وارد شده و خرید خود را نهایی سازند و یا از طریق سایت این فروشگاه اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایند.

نوع تفریحی
 طول 239 سانتی متر
 عرض 64 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.5 کیلوگرم
 نوع توپوینیل
 پمپخیر 
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 طراحی بسیار زیبا
 قابل استفاده بر روی آب
دارای دو کیسه مخصوص پرکردن برای ایجاد تعادل
دارای توپ والیبال سبک
 تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...