کیسه بوکس بادی کف شنی طرح ببر

Intex 44670 Tiger

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی کف شنی طرح ببر برترین نمونه از اسباب بازی های بادی می باشد که رنگبندی زیبا دارد و دارای ساختاری محکم و استوار می باشد تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده از وجود این محصول بی نظیر و خاص لذت برد. طراحی محصول مورد نظر سبب شده است که علاقه مندان بتوانند از این محصول برای استفاده تمامی کودکان بهره ببرند و در نتیجه بتوانند در مکان های مختلف نسبت به استفاده کردن از این محصول بی نظیر بپردازند. بدنه دارای استحکام است و از آن جایی که بدنه ای بادی و توخالی دارد در بخش کف حاوی شن بوده است تا استحکام بدنه سبک و توخالی ایجاد شود و بتوان آن را بر روی سطح زمین قرار داد.

 با ضربه زدن به بدنه کیسه بوکس بدنه جا به جا می شود و به عقب و جلو کشیده می شود اما بر روی سطوح تکان نمی خورد. این استحکام به دلیل وجود شن در بخش کف بدنه است که سنگینی زیادی را ایجاد می کند و می تواند به این صورت کاربرد کیسه بوکس را ایجاد نماید. از سری وسایلی که در مکان های مختلف می توان از آن استفاده کرد و همچنین در مسافرت و گردش نیز مورد استفاده قرار می گیرد می توان به کیسه بوکس بادی کف شنی طرح ببر اشاره داشت که ترکیبی از بهترین مواد اولیه است و سازگار ترین بدنه را تشکیل داده است و همچنین می تواند با داشتن طراحی زیبا برای تمامی افراد لذت بخش و خاص باشد. این محصول پر فروش و منحصر به فرد با نهایت کیفیت و سازگاری لازم در فروشگاه اینتکس ایران موجود است که تمامی علاقه مندان می توانند به راحتی نسبت به خرید این محصول بی نظیر اقدام نمایند.

نوع طرح ببر
 قطر 44 سانتی متر
 ارتفاع 98 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...