سبد بسکتبال بادی روی آب اینتکس

intex 58504

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
38%
670,000
420,000 تومان
کمی صبر کنید...

سبد بسکتبال بادی روی آب اینتکس به جهت ایجاد بازی های مهیج برای کودکان طراحی و تولید شده است و ساختاری استاندارد و ایمن دارد. به طوری که افراد می توانند بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به داشتن آن اقدام نمایند و از محصول بهره مند شوند. این محصول بی نظیر ساختاری استاندارد و بادی دارد که توخالی بوده و تنها از باد پر می شود. بنابراین قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب را دارد و به صورت شناور قرار می گیرد. از این محصول هم در سطح آب های آرام استفاده می شود و هم می توان در منزل از آن بهره مند شد. محیط بیرون به دلیل وجود عوامل مختلف خطر آسیب رسیدن به بدنه افزایش پیدا می کند. در نتیجه نمی توان از این محصول در فضای باز استفاده کرد تا بدنه آسیب نبیند و بتوان از داشتن آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد.

 این محصول سبب ایجاد بازی های مهیج می شود که به صورت تنها و یا دست جمعی رخ می دهد و می تواند جنب و جوش و تحرک کودکان را افزایش دهد. با در نظر داشتن طراحی بی نظیر محصول و ایجاد بازی و سرگرمی مورد علاقه آن ها کسانی که به دنبال ایجاد شرایط بازی های مهیج می باشند می توانند این محصول را مورد خریداری قرار دهند و توجه افراد را به خود جلب کنند و در نهایت نیز اوقات خوشی را کسب نمایند تا در فصول گرم سال از آن لذت برده و شادی را به دست آورند. هر یک از کسانی که تمایل به خرید سبد بسکتبال بادی روی آب اینتکس دارند می توانند به فروشگاه اینتکس مراجعه کنند اما امکان خرید محصول به صورت غیر حضوری از سایت اینتکس ایران نیز وجود دارد و می توان محصول را ثبت نمود. 

 نوع تفریحی
 قطر 67 سانتی متر
 ارتفاع 55 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 55 گرم
 سازندهاینتکس
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و بزرگسالان
دارای توپ بادی مجزا
قابل استفاده روی آب و داخل منزل
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...