عروسک بادی هواپیما بوئینگ

Airplane inflatable doll 001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
کمی صبر کنید...

عروسک بادی هواپیما بوئینگ بهترین محصول جهت تفریح کودکان است که ابعاد بزرگی دارد و می توان از آن در محیط های آبی استفاده کرد. عروسک بادی برای استفاده تمامی رده های سنی انتخاب می شود که می توان تایم طولانی از آن استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. عروسک بادی مد نظر مدل هواپیما می باشد که ابعاد بزرگی دارد و قابلیت قرار گیری کودکان کوچک بر روی خود را دارد. اما باید توجه داشت که ممکن است در محیط های آبی دارای تعادل کافی نباشد بنابراین توصیه می شود که در محیط های آبی تنها برای بازی و سرگرمی استفاده شود و بر روی آن به عنوان شناور بادی روی آب قرار نگیرند. 

خرید عروسک بادی هواپیما بوئینگ باکیفیت و ارزانبدنه ضخامت زیادی دارد و در برابر فشار و ضربه مقاومت خاصی از خود نشان می دهد و می تواند بهترین اوقات را برای افراد داشته باشد تا با داشتن سازگاری زیاد و موقعیت استاندارد بتوان از آن در طول عمر بالا بهره مند شد. عروسک بادی زیبایی زیادی دارد که توجه عده زیادی را به خود جلب می کند و می تواند به بهترین شکل تایم طولانی را برای سرگرمی کودکان ایجاد نماید. عروسک بادی را می توان با داشتن بدنه منحصر به فرد و ضخیم در مسافرت و گردش نیز به همراه داشت و موقعیت برای بازی کودکان را تشکیل نمود. بدنه در حالت تخلیه از باد به صورت تاشو و کمجا می باشد که همراه افراد در موقعیت های مختلف قرار می گیرد و می توان از آن در گردش استفاده کرد. در زمان رسیدن به مکان مورد نظر نیز می توان به وسیله هر گونه پمپ باد نسبت به باد کردن محصول و راه اندازی آن اقدام کرد و برای کودکان مورد استفاده قرار داد. چنانچه تمایل به خرید عروسک بادی هواپیما بوئینگ دارید و به دنبال مرکزی معتبر می باشید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید.

نوع اسباب بازی بادی
طول 95 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس وینیل
 رده سنیبالای یک سال
وزن 200 گرم
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...