توپ بادی کودک اینتکس قطر 51

intex 59020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
115,000 تومان
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک اینتکس قطر 51 وسیله بادی منحصر به فرد و تفریحی می باشد به طوری که در محیط های آبی و در محیط خشکی استفاده می شود و می توان از وجود آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد. توپ بادی وسیله ای برای بازی دست جمعی می باشد تا کودکان به همراه والدین و یا دوستان خود مشغول و سرگرم تفریحات شوند و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنند.

 از این وسیله بادی و کاربردی می توان به عنوان یک هدیه زیبا به کودکان استفاده کرد و خرید آن را انجام داد که در نتیجه بهترین اوقات برای کودکان رقم می خورد و برای آن ها لذت بخش نیز خواهد بود. از توپ بادی در مسافرت و گردش نیز استفاده می شود و وزن کمی دارد و به حالت راه اندازی نشده تاشو و کمجا نیز به حساب می آید. به این صورت مشکلی را برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش ایجاد نخواهد کرد و در نهایت بهترین اوقات را برای آن ها رقم می زند. این محصول خاص با توجه به سلیقه افراد انتخاب و خریداری می گردد و قیمت ارزانی نیز دارد تا تمامی کودکان از داشتن آن بهره مند شوند و از وجود آن لذت ببرند. بدنه ضخیم توپ بادی در اثر برخورد و ضربه به وسیله های دیگر دچار آسیب نمی شود و می تواند سازگاری زیادی در زمان استفاده ارائه دهد تا علاقه مندان بتوانند با خیالی آسوده از وجود آن لذت ببرند و از طول عمر آن بهره مند شوند. کسانی که قصد خرید توپ بادی کودک اینتکس قطر 51 را دارند تنها می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنند و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمایند و لحظات خوشی را ایجاد کنند.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...