کیسه بوکس بادی کف شنی طرح دایناسور

Intex 44670 Dinosaur

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
490,000
450,000 تومان
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی کف شنی طرح دایناسور از سری وسایل بازی کودکان می باشد که با بدنه مقاوم و منحصر به فرد در اختیار آن ها قرار می گیرد و سبب تخلیه انرژی آن ها به صورت سالم می شود. چرا که کودکان همواره به دنبال داشتن تفریحات مهیج و پر جنب و جوش می باشند تا انرژی خود را تخلیه کنند و در نهایت بتوانند به وسایل دیگر صدمه نزنند. با خرید این محصول تمامی آن ها به داشتن بازی مهیج دست پیدا می کنند و می توانند لحظات خوشی را کسب نمایند. کیسه بوکس بادی مد نظر طراحی زیبا دارد که مورد توجه عده زیادی از کودکان قرار می گیرد.

 این محصول بدنه ای بادی و توخالی دارد که به منظور ثابت ماندن بر روی سطوح دارای کیسه شن در بخش کف می باشد. از این رو سنگینی در بخش کف اتفاق می افتد که در نهایت می تواند از تکان خوردن محصول به مکان های مختلف جلوگیری نماید. کیسه بوکس بادی مد نظر طرح های متنوعی دارد که طرح دایناسور از سری جدید ترین مدل های موجود در این دسته بندی است به طوری که می توان با خیالی آسوده از وجود آن لذت برد و به بهره مندی از این محصول بی نظیر دست پیدا کرد. کسانی که به مسافرت و گردش نیز می روند می توانند این محصول را به همراه داشته باشند و در صورت رسیدن به مکان مورد نظر به باد کردن بدنه بپردازند و از آن استفاده نمایند. امروزه این محصول به عنوان محبوب ترین و  پر فروش ترین وسیله بازی شناخته شده است که با قیمت مناسب ارائه می شود و می توان از آن لذت برد. خرید کیسه بوکس بادی کف شنی طرح دایناسور از سایت اینتکس ایران انجام می شود که می توان از آن بهره مند شد.

 نوع طرح دار
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کفشن مخصوص
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...