تخت بادی یک نفره سبز اینتکس intex 67716

intex 67716

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان

تخت بادی یک نفره سبز اینتکس intex 67716 از سری تخت خواب های شرکت اینتکس می باشد که در این محصول سعی کرده تا خلاقیت به خرج داده و با ظاهری متمایز نسبت به دیگر تخت خواب های بادی این محصول را روانه بازار کند. با توجه به این مقدمه در ابتدا باید به ویژگی های این تخت خواب بادی بپردازیم. این محصول ساختاری دو لایه دارد به این صورت که شما می توانید به راحتی این دو لایه را مشاهده کرده و ظاهری خاص را در اختیار داشته باشید. بدنه اصلی و در اصطلاح رویه این محصول به صورت یکدست سبز رنگ شکل گرفته است که این رنگ سبز باعث شده تا در میان مدل های گوناگون تخت بادی این محصول کاملا متمایز شود. بخش های میانی این محصول نیز به صورت شفاف شکل گرفته و شما می توانید ساختار داخلی این تخت را مشاهده کنید.

تخت بادی یک نفره سبز اینتکس intex 67716 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها رنگ قرمز سلول های داخلی تخت بادی یک نفره سبز اینتکس intex 67716 هم از دیگر موارد مهم در رابطه با این تخت خواب می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که باید در رابطه با این تخت بادی به آن اشاره کنیم وجود یک بالش بادی سرخود بر روی این محصول می باشد که باعث شده تا شما دیگر نیاز به بالش مجزا نداشته باشید. داخل باکس این محصول نیز یک عدد پمپ باد برقی مجزا قرار دارد که به راحتی می توانید این کالا را راه اندازی کنید. هم چنین این تخت بادی دارای دو عدد دریچه باد مجزا می باشد که هم بدنه اصلی تخت و هم بالش بادی این محصول دارای یک دریچه جدا خواهد بود. در کنار این کالا یک عدد ساک حمل هم قرار دارد که پس از جمع کردن می توانید محصول را درون این ساک قرار داده و آن را حمل و نقل کنید. تمامی این ویژگی ها در کنار قیمت مناسب این تخت یک نفره باعث شده تا با خیالی راحت از فروشگاه مرکزی اینتکس بتوانید این محصول را خریداری نمایید.

خرید تخت بادی یک نفره سبز اینتکس مدل intex 67716 | اینتکس ایران

 نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 47 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی مجزا
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.5 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای بالش بادی مجزا قابل نصب
دارای سطح موج دار
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل، پمپ برقی

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...