تخت بادی دو نفره اینتکس مدل Essential Rest تولید 2023

intex 64126GB

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
5,800,000
5,280,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل Essential Rest از سری تخت های محبوب اینتکس با ارتفاع 46 سانتی متر ، طول 203 سانتی متر و عرض 152 سانتی متر می باشد. وجود پمپ باد برقی سرخود با قابلیت راه اندازی و تخلیه باد محصول در سریع ترین زمان ممکن در کنار ساک حمل برای حمل و نقل آسان محصول از مهم ترین ویژگی های این تخت بادی به شمار می رود. امکان خرید این تخت محبوب و بادوام از سری Dura Beam Plus از نمایندگی اینتکس ایران فراهم است.

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل Essential Rest تولید 2023 ضخیم و مقاوم می باشد که دارای ارتفاع بلند از سطح زمین بوده است و می تواند بهترین اوقات را برای علاقه مندان رقم بزند. این محصول سازگار و خاص دارای بدنه ای با رویه مواج می باشد که شیار های تو رفته داشته و ایجاد سطحی بی عیب و نقص را می کند. به طوری که افراد می توانند بر روی آن احساس خوشایندی داشته باشند تا در طی ساعات طولانی بر روی آن قرار گرفته و به جای تخت های فلزی و چوبی از آن لذت ببرند. با این وجود است که تخت بادی توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای افراد بهترین و سازگار ترین حالت ممکن را ایجاد کرد. این محصول به راحتی راه اندازی می شود و دارای امکانات کامل می باشد به طوری که هم می توان آن را به سرعت راه اندازی نمود و هم می توان به مکان های مختلف حمل و نقل کرد. در کنار محصول ساک حمل ارائه می شود که در این صورت بدنه به صورت تاشو و خالی از باد در داخل آن قرار می گیرد و جا به جا می شود و می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به داشتن آن در مکان های مختلف اقدام کرد. در داخل بدنه نیز پمپ باد برقی سرخود جای دارد که میزان باد زیادی را تولید می کند که در زمان کم این کار را انجام می دهد و می تواند بدنه را برای استفاده و بهره برداری آماده سازد. با این وجود است که تخت بادی مد نظر با ظرفیت دو نفره و داشتن قابلیت های مختلف توجه علاقه مندان را به خود جلب کرده است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. خرید تخت بادی دو نفره اینتکس مدل Essential Rest تولید 2023 از فروشگاه اینتکس ایران قابل اجرا خواهد بود.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج و مخملی
تولید سال جدید میلادی
راه اندازی در کمتر از 5 دقیقه
مناسب استفاده تمام سنین
ساختار ضد تعریق
سری تولید Dura Beam Plus
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

آتوسا احمدی

امکانش هست با پمپ های دیگه هم بادش کرد یا فقط باید با پمپ برقی خودش راش بندازیم؟

200 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
با پمپ های دیگه هم امکان راه اندازی محصول وجود داره و از طریق دریچه باد مجزا که کنار پمپ قرار دارد میتونید این کار رو انجام بدید

191 روز پیش ارسال پاسخ