تخت بادی اینتکس تاجدار دو نفره مدل Ultra Plush Headboard تولید 2023

intex 64448GB

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی اینتکس تاجدار دو نفره مدل Ultra Plush Headboard یکی از لوکس ترین و خاص ترین تخت های بادی اینتکس است که دارای تکیه گاه و تاج بالای تخت بوده و می توان به آن تکیه داد. رویه مشبک و باکیفیت این محصول هم ازدیگر خصوصیات این تخت بادی است. بهره مندی از پمپ باد برقی سرخود و قابلیت راه اندازی و تخلیه باد سریع در کنار وجود ساک حمل مهم ترین خصوصیات این تخت بادی است که توسط اینتکس ایران عرضه شده است.

تخت بادی اینتکس تاجدار دو نفره مدل Ultra Plush Headboard تولید 2023 جدید ترین مدل تخت بادی است که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است و می توان با خیالی آسوده جهت استفاده مداوم در اتاق خواب و یا در مکان های مختلف از آن استفاده کرد. ساختار این محصول و طراحی آن بی عیب و نقص می باشد و زیبایی زیادی را ایجاد می کند تا به جای تخت های فلزی و چوبی استفاده شود و استاندارد های لازم لحاظ شود. این محصول سازگار و منحصر به فرد دارای امکان راه اندازی آسان می باشد به طوری که در بدنه خود دارای پمپ باد برقی سرخود نیز می باشد که در این صورت در کم ترین زمان و به سرعت می توان بدنه بزرگ تخت بادی را برای استفاده و بهره برداری آماده کرد و از آن لذت برد. این محصول بی نظیر با رویه مواج توانسته رضایت مخاطب را جلب کند تا بتوان ستون فقرات و کمر را در شرایط استاندارد قرار داد و جهت خواب شب نیز به آن مراجعه کرد.

تخت بادی اینتکس تاجدار دو نفره مدل 64448

تخت خواب بادی با ساختاری طبی و مواج بدون ایجاد حساسیت برای تمامی رده های سنی استفاده می شود و ایجاد رضایت می کند. در نتیجه بهترین گزینه برای استفاده خواهد بود که قیمتی مناسب دارد و می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. با توجه به این که محصول مورد نظر دارای کیفیت اصل می باشد و ساخته شده به وسیله بهترین مواد اولیه می باشد علاقه مندان می توانند آن را با پرداخت هزینه مناسب بدون محدودیت در نهایت کیفیت خریداری کنند و اوقات خوشی را کسب کنند. این محصول از سایت اینتکس ایران انتخاب و خریداری می شود و جهت بهره مندی تمامی رده های سنی در نظر گرفته می شود.

تخت بادی اینتکس تاجدار دو نفره لوکس ارزان قیمت

نوع تخت خانگی تاجدار
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر تا بالای تاج / 46 سانتی متر بدنه اصلی
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC با رویه مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هادارای رویه مشبک و ضد تعریق
دارای تکیه گاه بادی سرخود
قابلیت راه اندازی و تخلیه باد در 5 دقیقه
لوکس ترین مدل تخت بادی اینتکس
ساختار مخملی با کیفیت
قابلیت تکیه دادن به تاج بالای تخت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محمد ایمانی

میشه به اون بخش تاج بالای تخت راحت تکیه داد؟
از نظر کیفیت با تخت های ارزون تر تفاوتش چیه؟

200 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
بله میتونید تکیه بدید فقط نباید فشار خیلی زیادی بهش وارد شه که بخواد آسیب ببینه
از نظر کیفیت این مدل جزو لوکس ترین تخت های بادی اینتکسه که در سری ساخت دلوکس هم قرار داده و به دلیل بدنه کاملا مخمل و ظاهر خاص و جذابی که داره جزو یکی از پیشنهادات ویژه برای تمام افراده

190 روز پیش ارسال پاسخ