تخت بادی دو نفره ارتفاع 30 مدل Pillow Rest Mid-Rise

intex 64118GB

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25%
5,800,000
4,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره ارتفاع 30 مدل Pillow Rest Mid-Rise را باید بهترین تخت بادی با ارتفاع کم در نظر گرفت که دقیقا کمترین ارتفاع را در میان تخت های بادی داراست. وجود ساک حمل ، پمپ باد برقی سرخود پرقدرت و همین طور بالش بادی سرخود بر روی این تخت نیز از مهم ترین ویژگی های این تخت بادی به شمار می رود. امکان استفاده از این تخت بادی در منزل ، محیط کار و داخل چادر مسافرتی نیز با توجه به ارتفاع ایده آلی که دارد برای شماعزیزان فراهم است که می توانید از اینتکس ایران خرید این محصول را به ثبت برسانید.

تخت بادی دو نفره ارتفاع 30 مدل Pillow Rest Mid-Rise بهترین تخت خواب بادی به جهت داشتن آرامش و راحتی در محیط های مختلف می باشد که در مسافرت و گردش نیز می توان از داشتن آن استفاده کرد و از وجود آن لذت برد. این محصول دارای پمپ باد سرخود برقی در داخل بدنه می باشد که در نهایت افراد می توانند با اتصال به برق محصول را راه اندازی کند و تولید باد صورت گیرد.

در این صورت در تمامی مکان ها می توان نسبت به راه اندازی و نصب تخت بادی اقدام کرد و از وجود آن لذت برد و در نهایت بسیاری از مزیت ها را کسب کرد. محصول مورد نظر که سازگاری های لازم را دارد و با بدنه ای محکم و با استحکام ساخته شده است دارای قابلیت ضد حساسیت می باشد و قابلیت های دیگر نظیر  ضد تعریق بهترین اوقات را برای افراد رقم می زند و سازگاری های لازم را مهیا می سازد. تخت بادی رنگ ملایمی نیز دارد تا در صورت نیاز برای استفاده در منزل و اتاق خواب بتوان آن را با رنگبندی دکوراسیون هماهنگ کرد و از آن لذت برد. به دلیل داشتن ساک حمل بدنه به صورت تاشو در داخل ساک حمل قرار می گیرد و به راحتی جا به جا می شود و در نهایت می توان در محیط مد نظر نسبت به راه اندازی آن اقدام نمود. این محصول دارای ظرفیت دو نفره می باشد که با این وجود توان بدنه نسبت به فشار وزن افراد زیاد بوده است و در نتیجه افراد سنگین وزن نیز می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و از آن استفاده نمایند. هر یک از کسانی که به قصد خرید تخت بادی دو نفره ارتفاع 30 مدل Pillow Rest Mid-Rise به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه می کنند می توانند از طریق سایت فروشگاه نیز خرید خود را نهایی نمایند.

نوعخانگی ، کمپینگ
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملندارد
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
دارای سطح مواج و ضد تعرق
دارای بالش بادی سرخود
کمترین ارتفاع در میان تخت های بادی
سری ساخت Dura Beam Standard
تکنولوژی ساخت Fiber-Tech
قابلیت راه اندازی در کمتر از 5 دقیقه
امکان تخلیه باد به وسیله پمپ باد محصول
جا به جایی آسان محصول به وسیله ساک حمل
سفارش ساخت اروپا
امکان استفاده در چادر های مسافرتی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

نسرین باقری

من این تخت رو به خاطر ارتفاعش خریدم
چادرم هاسکیه و با اینورتر بادش میکنیم و به هیچ عنوان اذیت نمیکنه و خوراکه چادر مسافرتیه
این تخت رو واسه خرید پیشنهاد میکنم
ممنون از فروشگاه خوب اینتکس ایران

200 روز پیش ارسال پاسخ