تخت بادی دو نفره برزنتی مدل PremAire Airbed Fiber-Tech تولید 2023

intex 64906ND

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,750,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره برزنتی مدل PremAire Airbed Fiber-Tech از جدیدترین و مقاوم ترین مدل های تخت بادی اینتکس است که در سال جدید میلادی توسط فروشگاه اینتکس ایران موجود شده است. این تخت خواب از خاص ترین تخت های اینتکس با بالاترین درجه کیفی است که می توانید از آن در منزل و هر مکان دیگری استفاده کرده و لذت ببرید. انعطاف پذیری فوق العاده بالا در کنار تحمل وزن 273 کیلوگرمی و بهره مندی از پمپ باد نوع جدید با قابلیت باد کردن و مکش باد محصول از مهم ترین خصوصیات این تخت خواب بادی به شمار می رود.

تخت بادی دو نفره برزنتی مدل PremAire Airbed Fiber-Tech تولید 2023 جدید ترین تولید شرکت اینتکس است که با داشتن بدنه ای طبی و راحتی توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات بادی باشد. این تخت بادی ظرفیت دو نفره دارد که سطحی بزرگ و جادار را ایجاد کرده است. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده و با داشتن سازگاری و طول عمر بالا نسبت به استفاده از این محصول اقدام کرد و آن را برای استفاده در منزل و اتاق خواب و یا موارد دیگر انتخاب کرد. از این رو خرید آن سبب رضایت مشتری می شود که با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد بتوان سال های زیاد از وجود آن بهره مند شد و توانست رضایت زیادی را کسب کرد. طراحی بدنه این محصول منحصر به فرد می باشد و می تواند بدن و ستون فقرات را در استاندارد ترین حالت ممکن قرار دهد.

تخت بادی دو نفره برزنتی مدل PremAire

با این وجود است که طرفداران زیادی دارد که همواره محصول را با قیمت مناسب جهت جایگزین کردن به جای تخت خواب های فلزی و چوبی خریداری می کنند و آن را مورد استفاده مداوم در شبانه روز قرار می دهند. به جهت داشتن پمپ باد برقی سرخود در داخل بدنه افراد می توانند بدون محدودیت محصول را به راحتی و در کم ترین زمان راه اندازی و نصب کنند و شرایط دلخواهی را ایجاد نمایند و در نهایت نیز سطحی بی نظیر و خاص برای استراحت های مختلف داشته باشند. افراد می توانند جهت تجهیز کردن باغ و ویلا به وسایل اقامتی نیز از این تخت بادی استفاده نمایند. خرید تخت بادی دو نفره برزنتی مدل PremAire Airbed Fiber-Tech تولید 2023 تنها با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

قیمت تخت بادی دو نفره برزنتی اینتکس

نوعخانگی
تحمل وزن 272 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریبرزنتی
 جنس کفبرزنتی دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی : 9.1 کیلوگرم
لایه های داخلی فایبرتک
رویه مخملی و کامفورت لوکس
دیواره های جانبی و زیرین دولایه لمینیت سنگین
پمپ باد حرفه ای از نوع QuickFill Plus
دریچه باد AIR LOCK
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...