تخت بادی دو نفره اینتکس مدل Queen تولید 2023

intex 64428 Queen

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,600,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل Queen یکی دیگر از سری تخت های جدید و جذاب کمپانی اینتکس است که با رویه ای مشبک و با طراحی خاص و انعطاف پذیری بالا طراحی و عرضه شده است. این تخت بادی قادر است تا 273 کیلوگرم وزن را به راحتی بر روی خود تحمل کند. هم چنین پمپ باد جدید این محصول نیز به گونه ای شکل گرفته تا در کمترین زمان ممکن محصول را باد کرده و حتی باد آن را تخلیه کنید. وجود ساک حمل برای جا به جایی ساده محصول هم از دیگر ویژگی های خوب این کالاست. امکان خرید و ثبت سفارش این تخت بادی کرم رنگ و زیبا از سایت نمایندگی اینتکس ایران برای شما فراهم است.

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل Queen را باید جزو جدیدترین و خاص ترین مدل های تخت خواب بادی در نظر گرفت که در سال 2023 کمپانی اینتکس آن را با پمپ باد برقی جدید تولید و ارائه کرده است. این محصول با رنگ بدنه کرم و قهوه ای و طراحی فوق العاده خاص شبیه به تخت های خوشخواب تولید و عرضه شده است که می توان آن را جزو لوکس ترین مدل های تخت بادی در نظر گرفت. هم چنین به دلیل کیفیت بالا در تولید و عرضه به راحتی هر چه تمام تر مشتریان می توانند به آن اطمینان کرده و این تخت خواب بادی را به بهترین شکل ممکن خریداری نمایند. نکته مهم دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث راه اندازی ساده و آسان این تخت بادی است که به وسیله یک پمپ باد برقی سرخود که بر روی محصول قرار گرفته است ، شما در سریع ترین زمان ممکن و در کمتر از 5 دقیقه می توانید این تخت بادی را راه اندازی کنید.

تخت بادی دو نفره اینتکس طرح Queen

از این پمپ هم چنین در جهت تخلیه باد محصول هم می توانید استفاده کرده و در همین بازه زمانی باد کالا را به صورت کامل خالی نمایید. رویه مشبک این تخت خواب بادی نیز بر خلاف اکثر تخت ها که دارای خطوط موازی هستند ، باعث شده تا تمامی افراد با هر سلیقه ای در راحت ترین حالت ممکن از این تخت خواب بادی استفاده کنند. این تخت تولید سال 2023 میلادی بوده و جدیدترین تخت عرضه شده در ایران به شمار می رود. هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این کالا از نمایندگی رسمی اینتکس ایران برای شما عزیزان با بهترین قیمت فراهم خواهد بود.

تخت بادی دو نفره اینتکس کرم رنگ جدید

نوعخانگی ، سفری
تحمل وزن 273 کیلوگرم
طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری PVC مخملی
جنس کف PVC دولایه
پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
دارای سطح مشبک و مواج
رویه طبی و ضد تعرق
مناسب تمام سنین و سلیقه ها
قابلیت راه اندازی سریع و آسان
جا به جایی ساده با ساک حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...