تخت بادی دو نفره دلوکس اینتکس مدل Comfort Plush Elevated تولید 2023

intex 64414GB

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
6,500,000
6,100,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره دلوکس اینتکس مدل Comfort Plush Elevated از سری تخت های بادی پرفروش و بادوام اینتکس است که بخش های کناری این محصول به صورت کامل مخملی بوده و فوق العاده مقاوم ، مستحکم و در عین حال نرم و راحت تولید شده است. وجود پمپ باد پرقدرت از نوع QuickFill® Plus Internal Pump هم دیگر نقطه قوت این تخت است که از سایت اینتکس ایران قابلیت خرید این محصول را خواهید داشت.

تخت بادی دو نفره دلوکس اینتکس مدل Comfort Plush Elevated تولید 2023 دارای ابعاد استاندارد و بزرگ می باشد که در این صورت می توان بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه کرد و از آن لذت برد. این محصول بی نظیر از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و دارای طول عمر بالا بوده است. به این صورت که می توان بدون هر گونه مشکل آن را برای استفاده و بهره برداری در نظر داشت و در اتاق خواب نیز به جهت ایجاد تختی دائمی از آن لذت برد و جایگزین تخت های فلزی و چوبی نمود. این محصول به جهت داشتن ارتفاع مطلوب و وجود بدنه ای که راحتی زیادی را ایجاد می کند توانسته بدون تشک خوشخواب استفاده شود و مزیت های زیاد تری نسبت به سایر وسایل راحتی کسب کرد.

تخت بادی دو نفره دلوکس اینتکس مدل 64414

با این وجود است که طرفداران زیادی دارد و همواره به عنوان رضایت بخش ترین محصولی معرفی می شود که با قیمت مناسب خریداری می شود. تخت بادی را می توان به راحتی راه اندازی کرد چرا که دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد که همواره می توان در کم ترین زمان میزان باد زیادی را تولید کرد و در نهایت توانست محصول را برای استفاده اماده کرد. تخت بادی دو نفره و بزرگ است و برای قرار گیری دو فرد سازگاری های لازم را دارد و دارای تحمل وزن زیاد می باشد. به طوری که افراد می توانند این محصول کاربردی و منحصر به فرد را برای افراد سنگین وزن نیز استفاده نمایند. به منظور خرید آسان تخت بادی دو نفره دلوکس اینتکس مدل Comfort Plush Elevated تولید 2023 با کیفیت بالا و قیمت مناسب همواره مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران توصیه می شود.

تخت بادی دو نفره دلوکس اینتکس ارتفاع 46 سانتی متر

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 8.5 کیلوگرم
ساختار و آرگونومی سه لایه
دارای سطح موج دار و خطوط عرضی
بدنه طبی و ضد تعریق
ارتفاع ایده آل و استاندارد
بدنه کاملا مخملی و باکیفیت
سری ساخت DELUXE اینتکس
قابلیت راه اندازی در کمتر از پنج دقیقه
امکان تخلیه باد به وسیله پمپ باد محصول
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

زهرا مرادمند

یه مدل تخت دیگه هم دارید که 64418 هست تفاوت این تخت با اون مدل فقط ارتفاعشه؟
و این که خودتون واسه خرید این تخت رو پیشنهاد میکنید؟

200 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
تخت 64418 از نظر ارتفاع بلندترین تخت بادی اینتکسه ولی از نظر ظاهری به جز بحث ارتفاع تفاوت خاص دیگه ای بین این دو تخت نیست
از بابت پیشنهاد هم این تخت 64414 رو میشه به عنوان یکی از محبوب ترین و خوش فروش ترین تخت های بادی در نظر گرفت و بله قطعا این مدل از سمت ما پیشنهاد میشه

191 روز پیش ارسال پاسخ