تخت بادی دو نفره Queen Comfort Elevated Airbed اینتکس

intex 64164ND

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
8,200,000
7,100,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره Queen Comfort Elevated Airbed اینتکس بهترین محصولی است که هم قابلیت استفاده در فضای باز را دارد و هم می توان از آن در اتاق خواب نیز بهره مند شد. این محصول بی نظیر که ترکیبی از بهترین مواد اولیه نیز می باشد دارای رویه ای مواج است که کمر را در شرایط استاندارد و طبی قرار می دهد و می تواند راحت ترین حالت ممکن را ایجاد سازد. علاوه بر این موارد بخش داخلی بدنه از ساختار سلولی پیروی کرده است که با تورم این ساختار می توان محصول را برای استفاده در طی سال های زیاد در اختیار داشت و از داشتن آن لذت برد. 

خرید تخت بادی دو نفره Queen Comfort Elevated Airbed اینتکس طبی جدیدتخت بادی ظرفیت دو نفره دارد به طوری که دو فرد همزمان با وزن بالا نیز می توانند از آن استفاده کنند. چرا که تحمل وزن بالا دارد و می تواند در برابر فشار وارد بر بدنه مقاومت زیادی از خود نشان دهد. این محصول بی نظیر که ساخته شده توسط شرکت اینتکس است به طور کلی مزیت های زیادی را به دنبال دارد و با داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب به عنوان جدید ترین نمونه از تخت خواب های بادی و استاندارد معرفی می شود تا کسانی که به دنبال داشتن چنین محصولی می باشند اقدام به خرید نمایند. تخت بادی با چنین ظرفیتی می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو پر کاربرد ترین موارد می باشد که با وجود رنگ زیبا می توان آن را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب استفاده کرد و به گونه ای هماهنگ نمود. امکان حمل و جابه جایی این محصول به روش آسان وجود دارد. چرا که دارای ساک حمل می باشد و بدنه در حالت تخلیه از باد می تواند تاشو و کمجا شود و در داخل ساک حمل مورد حمل و جا به جایی قرار گیرد. علاقه مندان به خرید تخت بادی دو نفره Queen Comfort Elevated Airbed اینتکس می توانند از طریق مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران اقدام به خرید کنند.

نوعخانگی ، مسافرتی
تحمل وزن 272 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه جیر
جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای برچسب تعمیرات
 لایه های داخلی موازی عرضی
 ابعاد بسته بندی: 25*65*65 سانتی متر
 وزن بسته بندی: 11.2 کیلو گرم
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...