تخت بادی یک نفره مشکی تولید 2023 اینتکس

intex 64122GB

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
4,700,000
4,140,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره مشکی تولید 2023 اینتکس یک کالای ایده آل برای خواب شبانه به شمار می رود که بت رویه مواج و ضد تعریق ، بدنه ضخیم و کامفورت و با ساختار طبی و نرم و راحت تولید و عرضه شده است. وجود بالش بادی سرخود ، پمپ باد متصل به بدنه با قابلیت راه اندازی و تخلیه باد کالا و ساک حمل از نقاط قوت این تخت بادی یک نفره به شمار می رود که از فروشگاه اینتکس ایران قابل خرید می باشد.

تخت بادی یک نفره مشکی تولید 2023 اینتکس بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال خرید ارزان ترین تخت بادی می باشند که با ظرفیت تک نفره توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای آن ها بهترین گزینه باشد. این نمونه از محصولات بادی برند و اصل است که توانسته برای استفاده در طول عمر بالا کاربرد داشته باشد و برای رده سنی مختلف استفاده شود.

تخت بادی یک نفره مشکی تولید 2023 اینتکس ارزان قیمتبدنه این محصول مقاومت زیادی در برابر عوامل مختلف دارد. به طوری که از مزیت های زیاد برخوردار می باشد و در نتیجه می توان با رضایت کامل نسبت به خرید این محصول اقدام نمود. بدنه به رنگ مشکی طراحی شده است که جزو جذاب ترین رنگ ها می باشد. رویه محصول از شیار های مناسب و استاندارد تشکیل شده است که بدن و ستون فقرات را در شرایط استاندارد قرار می دهد و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. در هر صورت داشتن این تخت بادی به افراد این امکان را می دهد که در محیط های مختلف و همچنین منزل در اتاق خواب بهترین سطح طبی برای خوابیدن را داشته باشند و از آن لذت ببرند و در نهایت بتوانند ساعات خوشی را با شرایط استاندارد داشته باشند. برجستگی که در بخش بالای محصول ایجاد شده است سبب شده است که افراد بتوانند این محصول را با نهایت سازگاری های لازم تهیه کنند و خرید آن را نیز انجام دهند تا در نهایت بتوان در مسافرت و گردش از آن استفاده کرد و دچار هیچ مشکلی نیز نشد. تخت بادی یک نفره مشکی تولید 2023 اینتکس از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد که با محبوبیت زیاد از نمایندگی اینتکس ایران خریداری می شود.

نوعخانگی ، سفری
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

فرهاد کریمی

سلام
این مدل تخت مشکی رنگ ارتفاع بلندتر هم داره؟
رویه تخت جوری هست که واقعا عرق نکنیم؟

200 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
این مدل فقط همین ارتفاع رو داره و ارتفاع های بلند تر رنگ و ظاهرشون متفاوت میشه
رویه تخت کاملا مخمل هست و ضد تعریق از این بابت خیالتون راحت

196 روز پیش ارسال پاسخ