تخت بادی دو نفره طبی اینتکس مدل Comfort Plush High

intex 64418nd

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
7,400,000
6,300,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس مدل Comfort Plush High تولید سال جدید میلادی و جزو باکیفیت ترین تخت های بادی اینتکس می باشد که با پمپ باد برقی سرخود و همین طور وجود ساک حمل و چسب تعمیرات عرضه شده است. ارتفاع بلند این تخت بادی در کنار رویه و بخش های کناری کاملا مخمل محصول از دیگر ویژگی های فوق العاده این تخت بادی است. از نظر ارتفاع در میان تخت های بادی این محصول بلند ترین ابعاد را داراست که امکان خرید و ثبت سفارش از سایت نمایندگی اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم است.

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس مدل Comfort Plush High بدنه ای ساده با ارتفاع بلندی دارد که تمامی افراد با سلایق مختلف توانسته اند آن را انتخاب کنند. خرید این تخت بادی می تواند برای افرادی که به دنبال راحتی و آسایش هستند مناسب باشد و بهترین مزیت ها را داشته باشد. به نوعی این محصول می تواند یک محصول کاملا طبی با ساختاری مواج برای مسافرت و استفاده در مکان های خارج از منزل و یا حتی به عنوان تخت خانگی برای استفاده دائم باشد. در نتیجه بدنه ای سبک و قابل حمل دارد که در بسیاری از موارد می توان از آن استفاده کرد. تخت بادی ظرفیت دو نفره دارد تا بتوان از آن حداکثر استفاده را کرد. از این رو فروش و استفاده فراوانی دارد و محبوبیت بالایی در بین مردم به دست آورده است.

تخت بادی دو نفره اینتکس با ارتفاع بلند

بدنه دارای طراحی طبی است به گونه ای که فقط قسمت بالایی آن قابلیت موج دار شدن را دارد. به همین دلیل است که ستون فقرات و کمر در وضعیت امنی قرار دارند و می توانند آرامش خود را برای مدت طولانی حفظ کنند. محصول مورد نظر از بهترین ساختار ساخته شده و در واقع بدنه ای بی نقص و حرفه ای دارد. از این رو کسانی که به دنبال محصولی منحصر به فرد و کاربردی هستند که با خیالی آسوده بتوان آن را خریداری کرد، می توانند برای سفارش تخت بادی دو نفره طبی اینتکس مدل Comfort Plush High به صورت حضوری یا تلفنی در فروشگاه اینتکس ایران در سراسر کشور، تخت بادی دو نفره طبی اینتکس با برند اصلی اینتکس را خریداری کنند.

خرید تخت بادی دو نفره مرتفع 64418

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی با رویه مخمل
 جنس کف PVC دولایه با رویه مخمل
 پمپدارد
نوع پمپ برقی سرخود قوی
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه ضد تعریق و طبی
 دیوراه های مخمل
 دارای لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
تولید سال جدید میلادی
اقلام همراه چسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محمد انوشا

به خاطر ارتفاع بلندی که این تخت بادی داشت اون رو خریدم و واقعا راضیم از انتخابم
ممنون از فروشگاه اینتکس ایران

193 روز پیش ارسال پاسخ