تخت بادی یک نفره دو رنگ اینتکس 64131

intex 64131

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,700,000 تومان

تخت بادی یک نفره دو رنگ اینتکس 64131 تشکیل شده از بدنه ای با کیفیت و اصل که با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. از این رو می تواند موقعیت دلخواهی برای استفاده کنندگان باشد و همچنین بتواند دارای بهترین شرایط برای استراحت و آرامش باشد. تخت خواب بادی ظرفیت تک نفره دارد و به صورت شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار این محصول سازگاری زیادی را از خود نشان داده است که در نتیجه می توان به راحتی و با خیالی آسوده آن را در طول عمر بالا و به صورت دائمی استفاده کرد و لذت برد. با توجه به این که تخت بادی مد نظر از قیمت ارزان برخوردار می باشد و کیفیت بالا و اصل نیز دارد همواره علاقه مندان قادر به جایگزین کردن این محصول به جای تخت خواب های گران قیمت می باشند و می توانند در اتاق خواب خود آن را مورد استفاده قرار دهند. از این رو فروش بالای دارد و با وجود کیفیت مناسب و ساختاری استاندارد و طبی توانسته رضایت مخاطب و استفاده کنندگان را نیز به خوبی جلب کند.

خرید تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64131

سازگاری بدنه برای استفاده علاقه مندان به جهت وجود قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد که در نتیجه می تواند برای هر یک از کسانی که از این محصول استفاده می کنند دارای بهترین شرایط باشد. در نتیجه در فصول گرم سال نیز مورد استفاده قرار می گیرد و بدون ایجاد هر گونه حساسیت و آلرژی برای رده سنی گوناگون کاربرد دارد. به منظور خرید آسان تخت بادی یک نفره دو رنگ اینتکس 64131 امکان مراجعه حضوری و غیر حضوری به فروشگاه اینتکس ایران وجود دارد که افراد بر حسب موقعیت و شرایط خود می توانند خرید را انجام دهند. از این رو هم می توان به نمایندگی معتبر محصولات بادی اینتکس مراجعه کرد و هم می توان از سایت فروشگاه و نمایندگی اینتکس خرید خود را ثبت نمود و آن را در کم ترین زمان دریافت کرد.

فروش تخت بادی یک نفره اینتکس

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعری
 دارای بالش بادی سرخود
 لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...