تخت بادی دو نفره جدید اینتکس intex 64770

intex 64770

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,450,000 تومان

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس intex 64770 یکی از سری تخت های باکیفیت و جذابی است که این بار با طراحی برزنتی و با رویه ای مخمل شکل گرفته و جزو جدیدترین تولیدات شرکت اینتکس هم به شمار می رود. اگر بخواهیم در خصوص ویژگی های ظاهری این محصول با شما صحبت کنیم در وهله اول باید اشاره کنیم که این تخت بادی دارای بخش های کناری برزنتی می باشد. در واقع این جنس در تولید اکثر محصولات بادی استفاده می شود و یک کیفیت بسیار ایده آل را ارائه داده است که خیال مشتریان از بابت ضخامت این محصول هم راحت بوده است. هم چنین دیگر مسئله ای که باید اشاره کنیم بحث رویه اصلی این محصول می باشد. این تخت از رویه ای از نوع مخمل شکل گرفته است که از لیز خوردن افراد از روی تخت و هم چنین تعریق شما جلوگیری خواهد کرد که نکات مهمی هم به شمار می رود.

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس intex 64770 | اینتکس ایران

به جز این موارد دیگر مسئله ای که باید در رابطه با تخت بادی دو نفره جدید اینتکس intex 64770 اشاره کنیم بحق وجود پمپ باد برقی سرخود با نمایشگر دیجیتال می باشد که به راحتی می توانید این محصول را راه اندازی کرده و تنظیمات مورد نظر را هم با یک لمس ساده اجرا کنید. این محصول دارای یک عدد درگاه USB هم می باشد که از طریق این درگاه اگر محصول شما به برق متصل باشد می توانید گوشی تلفن همراه خود را شارژ کنید. هم چنین در کنار این محصول یک عدد چراغ LED کوچک هم دیده می شود که باعث شده تا به بهترین شکل ممکن در فضای تاریک شب هم بتوانید از این محصول استفاده کرده و دید کافی را به پمپ و دیگر دکمه های این محصول داشته باشید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این تخت بادی دارای یک فضای مجزا برای باد کردن و راه اندازی محصول و همین طور تخلیه باد داخلی این تخت بادی به صورت مجزا می باشد که در صورت آسیب دیدن و خراب شدن پمپ باد برقی سرخود این محصول نیز می توانید بدون نگرانی اقدام به باد کردن این تخت خواب کنید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این تخت بادی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران برای شما فراهم می باشد.

خرید تخت بادی دو نفره جدید اینتکس ارزان | اینتکس ایران

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها قابلیت تنظیم هوای داخل تخت
 رویه مواج و کامفورت
 طبی و ضد تعریق
 مناسب سنین بزرگسال
 دارای درگاه USB
 دارای چراغ LED
 دارای پمپ دیجیتال با صفحه نمایش لمسی
 بهره مندی از محفظه جداگانه باد با پمپ مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...