ماسک شنا Wave Rider نارنجی اینتکس

intex 55978 Orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان

ماسک شنا Wave Rider نارنجی اینتکس از سری محصولات باکیفیت و ارزان است که به راحتی توسط تمامی علاقه مندان خریداری می شود و موجب شنای بی عیب و نقص خواهد شد. چرا که از نفوذ آب به چشم و بینی جلوگیری می کند که امری آزاردهنده می باشد و مشکلات آسیب به چشم را به دنبال دارد. در این صورت می توان با استفاده از ماسک شنا این عوامل را از بین برد و در شرایط ایمن به تفریحات آبی و شنا پرداخت. علاوه بر ایجاد ایمنی دارای رنگبندی جذاب نیز می باشد که افراد در رده سنی بالای هشت سال را به سمت خود جذب می کند و می تواند بهترین اوقات را برای آن ها مهیا سازد. 

فروش ماسک شنا Wave Rider نارنجی اینتکس حرفه ایماسک شنا محصولی بی عیب و نقص ساخت شرکت اینتکس است که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است تا ایجاد طول عمر بالا کند و بتوان از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. بدنه از جنس سیلیکونی می باشد که انعطاف بالا جهت استفاده آسان را در پی دارد. علاوه بر آن لنز موجود در این محصول نیز ضد بخار می باشد که دید کامل را میسر می کند و می تواند با مانع شدن در برابر اشعه یو وی در روز های تابستان محافظی بر چشم استفاده کنندگان باشد. به جهت سایز کردن درست این محصول متناسب با سر افراد بند تنظیم کننده سایز در ساختار آن وجود دارد که می تواند به راحتی شرایط را برای استفاده افراد مهیا کند و برای این رده سنی بهترین اوقات را رقم بزند. به جهت داشتن وزن کم قابلیت استفاده آسان دارد و می توان آن را به آسانی بر روی صورت قرار داد. چنانچه تمایل به خرید ماسک شنا Wave Rider نارنجی اینتکس دارید می توانید از طریق مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازید و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید تا در نهایت درب منزل تحویل بگیرید.

نوعلوازم غواصی
وزن220 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...