عینک شنا کودک 3 تا 8 سال طرح کوسه

intex 55610 shark

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
360,000 تومان
کمی صبر کنید...

عینک شنا کودک 3 تا 8 سال طرح کوسه جدید ترین مدل عینک شنا مخصوص کودکان است که با طراحی فانتزی و خاص توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو محبوب ترین گزینه برای این رده سنی باشد. محصول به دلیل داشتن طراحی زیبا و رنگبندی خاص می تواند مورد علاقه پسر بچه ها قرار گیرد و برای آن ها انتخاب و خریداری شود. چرا که عینک شنا مورد نظر دارای رنگ آبی می باشد که برای آن ها محبوبیت دارد و طراحی آن زیبا و خاص بوده است تا در نظر آن ها جذاب ترین حالت ممکن را ایجاد نماید. 

قیمت خرید عینک شنا کودک 3 تا 8 سال طرح کوسه جدیداین محصول لازم و ضروری است و برای حضور در محیط آب های آرام کاربرد آسان دارد. چرا که از نفوذ آب به چشم ها جلوگیری می کند و می تواند از آسیب رسیدن در امان باشند. همچنین در زمان زدن کلر در داخل آب استخر نیز از سرخ شدن چشم ها جلوگیری می کند زیرا مانع از برخورد آب به چشم می شود. لنز موجود در این عینک شنا دارای قابلیت ضد بخار می باشد که دید کامل به کودکان می دهد تا آن ها بتوانند بدون مشکل و دشواری از حضور در محیط های آبی لذت ببرند و ساعات خوشی را سپری کنند. چنین محصولی با وزن کم و قابلیت حمل آسان در زمان مسافرت و گردش نیز به همراه افراد می باشد و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند در زمان نیاز مورد بهره برداری قرار گیرد. به دلیل وجود بدنه ای با انعطاف زیاد که از جنس سیلیکونی است قابلیت استفاده از آن آسان می باشد و می توان به راحتی برای کودکان استفاده کرد. علاوه بر این موارد بند تنظیم کننده سایز عینک شنا نیز در ساختار محصول وجود دارد تا متناسب با سر کودکان در رده سنی بین سه تا هشت سال اندازه گیری شود و مورد بهره برداری قرار گیرد. به جهت خرید آسان عینک شنا کودک 3 تا 8 سال طرح کوسه به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...