عینک شنا بزرگسال حرفه ای طوسی سفید اینتکس

intex 55685

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان

عینک شنا بزرگسال حرفه ای طوسی سفید اینتکس از سری محصولات برند و اصل می باشد که توسط شرکت اینتکس ساخته شده است و در ساخت آن بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه به کار رفته است. این محصول از جنس سیلیکونی می باشد که انعطاف پذیری بالا دارد و با توجه به داشتن رنگبندی متنوع رضایت مخاطب را جلب می کند و جزو محصولات پر فروش می باشد. از آن جایی که محصول بدون هر گونه پی وی سی و لاتکس می باشد جنس باکیفیت دارد و ضد حساسیت می باشد. از این رو افراد به راحتی با پوست حساس می توانند از آن استفاده کنند و شرایط خوبی را تجربه نمایند.

 عینک شنا با داشتن انعطاف بالا قابلیت تنظیم سایز دارد که با وجود بند تنظیم کننده می توان از آن لذت برد و به راحتی متناسب با سایز سر افراد آن را آماده استفاده کرد. لنز موجود در ساختار عینک شنا ضد بخار می باشد و با این قابلیت دید کامل را در محیط های آبی ایجاد می کند و می تواند بدون هر گونه مشکل و دشواری برای افراد استفاده شود. شرایط داشتن شنا و تفریحات آبی به راحتی مهیا می شود و با استفاده از این محصول آب به داخل چشم نفوذ نمی کند و می توان این اندام حساس را از بروز مشکل و آزار در امان نگه داشت. محصول مورد نظر گزینه ای منحصر به فرد می باشد که با داشتن وزن کم به راحتی حمل و جا به جا می گردد و می توان آن را در زمان رفتن به مسافرت و گردش به همراه داشت تا در صورت نیاز به استفاده کردن از آن اقدام نمود. عینک شنا مد نظر به صورت حرفه ای برای رده سنی بزرگسال استفاده می شود و مانع از هر گونه آسیب به چشم می گردد و می توان از آن بهره کافی را برد. چنانچه تمایل به خرید عینک شنا بزرگسال حرفه ای طوسی سفید اینتکس دارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...