عینک شنا بچه گانه سه تا هشت سال نارنجی و سبز

intex 55611 og

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
کمی صبر کنید...

عینک شنا بچه گانه سه تا هشت سال نارنجی و سبز جدید ترین محصول ارائه شده از شرکت اینتکس است که از کیفیت بالا برخوردار می باشد تا با خرید آن بتوان در طی سال های زیاد از وجود محصول لذت برد. با داشتن چنین محصولی می توان در محیط های آبی حضور داشت و به شنا و غواصی مشغول شد و برای کودکان موقعیت استانداردی را رقم زد. این محصول از نفوذ آب به داخل چشم در کودکان در زمان شنا جلوگیری می کند و می تواند از آسیب رسیدن به آن خودداری نماید. 

خرید عینک شنا بچه گانه سه تا هشت سال نارنجی و سبز جدیداز این رو می توان با خیالی آسوده از آن استفاده کرد و در زمان رفتن به مسافرت و گردش آن را به همراه داشت. بدنه محصول انعطاف زیادی دارد به طوری که به راحتی تنظیم می شود و بر روی صورت قرار می گیرد. همچنین دارای بند تنظیم کننده سایز می باشد که می توان با توجه به اندازه صورت کودکان آن را اندازه گیری نمود. این محصول بی نظیر و خاص رنگبندی زیبایی نیز دارد که متناسب با سلیقه کودکان می باشد و برای آن ها جذابیت زیادی دارد. در این صورت پر فروش می شود و می تواند مورد محبوبیت زیادی قرار گیرد تا به صورت هدیه نیز به افراد ارائه شود و بتوان از آن بهره مند شد. در مسافرت و گردش به مکان هایی که دارای آب های آرام می باشد شرایط برای استفاده از این محصول مهیا می باشد تا بتوان آن را در نظر داشت و برای کودکان استفاده نمود تا چشم های آن ها از نفوذ آب دچار آسیب نشود و در امنیت کامل برای افراد استفاده شود. محصول مورد نظر دارای بسته بندی مناسبی است که فضای کمی را اشغال می کند و می توان به راحتی آن را مورد حمل و نقل و جا به جایی قرار داد. به منظور انتخاب و خرید آسان عینک شنا بچه گانه سه تا هشت سال نارنجی و سبز به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...