عینک شنا کودک 3 تا 8 سال طرح خرچنگ

intex 55610 crab

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
360,000 تومان
کمی صبر کنید...

عینک شنا کودک 3 تا 8 سال طرح خرچنگ بهترین مورد جهت شنا و تفریحات آبی کودکان است که با وجود طراحی فانتزی و خاص توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و جزو باکیفیت ترین و منحصر به فرد ترین محصولات باشد. این وسیله کاربردی قابلیت استفاده آسان دارد که در مکان های آبی شرایط دلخواهی برای حضور کودکان ایجاد می کند و در نهایت می تواند از نفوذ آب به چشم ها جلوگیری نماید که امری آزار دهنده می باشد. عینک شنا قابلیت تنظیم اندازه و سایز دارد تا مناسب کودکان سه تا هشت سال باشد و بتوان به راحتی اندازه سر آن ها را تتظیم کرد. همچنین از جنس سیلیکونی بوده است که قابلیت انعطاف زیادی دارد و می تواند به راحتی استفاده شود. 

خرید عینک شنا کودک 3 تا 8 سال طرح خرچنگ ارزاناستفاده از این محصول به دلیل وجود وزن کم نیست برای کودکان آسان است تا دچار مشکل نشوند و بتوانند برای جلوگیری از آسیب به چشم ها در محیط های آبی این محصول را مورد بهره برداری قرار دهند. عینک شنا را می توان به راحتی حمل و جا به جا کرد و در مسافرت و گردش به همراه داشت. چرا که دارای وزن کم می باشد و فضای کمی را نیز اشغال می کند و می تواند بهترین اوقات را برای کودکان در فصول گرم سال و در مواقع حضور در استخر رقم بزند. این محصول دارای لنز ضد بخار نیز می باشد که در برابر اشعه یو وی نیز مقاومت زیادی دارد و می تواند از آسیب چشم در مقابله آفتاب جلوگیری نماید. این لنز از جنس پلی کربنات می باشد که با کیفیت ترین لنز برای عینک شنا مخصوص کودکان معرفی می شود. طراحی فانتزی در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب سبب شده است که افراد زیادی به سمت خرید این محصول کشیده شوند و بتوانند با توجه به نیاز کودکان نسبت به خرید اقدام نمایند. چنانچه تمایل به خرید عینک شنا کودک 3 تا 8 سال طرح خرچنگ دارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...