عینک شنا بزرگسال حرفه ای سفید قهوه ای اینتکس

intex 55685

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان

عینک شنا بزرگسال حرفه ای سفید قهوه ای اینتکس یکی از بهترین محصولاتی است که امروزه می توان آن را با قیمت مناسب سفارش داد و در زمان رفتن به مسافرت و گردش و حضور در استخر استفاده می شود. از این محصول جهت جلوگیری از نفوذ آب به چشم ها جلوگیری می شود و آسیب های این نفوذ را به حداقل می رساند و می تواند از سرخ شدن چشم و آزار دیدن چشم در زمان وجود کلر در داخل آب جلوگیری نماید. عینک شنا مد نظر وسیله ای کاربردی و خاص است که از جنس باکیفیت تشکیل شده است که بدون لاتکس تنها از سیلیکون می باشد که انعطاف پذیری بالا دارد و می توان به راحتی از آن استفاده کرد.

 عینک شنا برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است که دارای رنگبندی نیز می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است تا در طولانی مدت بتوان از آن بهره مند شد و توانست ساعات خوشی را بدون هر گونه آسیب سپری نمود. بدنه انعطاف بالا دارد تا به راحتی بر روی صورت قرار گیرد. همچنین به دلیل داشتن بند تنظیم سایز می توان با توجه به سر افراد بند را تنظیم نمود و از استفاده کردن از این محصول بهره مند شد. عینک شنا مد نظر طول عمر بالا دارد و می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و با وجود بدنه ضد حساسیت برای افراد استفاده می شود و می توان از آن بهره کافی را برد. رنگبندی متنوع رضایت مخاطب را در بر دارد تا انتخاب مورد دلخواه با توجه به رنگ دلخواه انجام شود و از آن استفاده کرد. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید عینک شنا بزرگسال حرفه ای سفید قهوه ای اینتکس می باشید تنها می توانید به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه نمایید و با پرداخت هزینه مناسب محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...