عینک شنا کودک 3 تا 8 سال طرح پروانه

intex 55610 butterfly

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
360,000 تومان
کمی صبر کنید...

عینک شنا کودک 3 تا 8 سال طرح پروانه یکی از فانتزی ترین عینک های شنا مخصوص رده سنی کودک می باشد که به دلیل زیبایی زیاد توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای سن سه تا هشت سال گزینه ای بی نظیر باشد که علاقه آن ها به حضور در محیط های آبی را دو چندان می کند. عینک شنا محصولی لازم و ضروری جهت حضور کودکان در داخل آب است که از آسیب دیدن چشم های آن ها جلوگیری می کند. چرا که دارای ساختاری می باشد که از نفوذ آب به چشم جلوگیری می شود و مانع از بروز مشکل در اثر برخورد آب می شود.

فروش عینک شنا کودک 3 تا 8 سال طرح پروانه جدید به همین خاطر است که کودکان می بایست از مناسب ترین گزینه استفاده کنند تا در چنین محیطی دچار آسیب از ناحیه چشم نشوند و شنا و تفریحات آبی استانداردی را داشته باشند. عینک شنا به دلیل داشتن وزن کم و قابلیت حمل آسان در زمان رفتن به محیط های آبی به همراه افراد می باشد و فضای کمی را اشغال می کند و توانایی ایجاد استاندارد ترین حالت ممکن را دارد. در این صورت باید برای هر یک از کودکانی که بین سن سه تا هشت سال می باشند و تمایل به حضور در استخر و آب های آرام را دارند این محصول را مد نظر قرار داد و انتخاب و خرید آن را انجام داد. جنس محصول از نوع سیلیکونی است که قابلیت انعطاف بالایی دارد تا به راحتی بر روی صورت کودکان قرار گیرد و برای آن ها مزیت داشته باشد. همچنین می توان به لنز های موجود در عینک شنا اشاره کرد که با جنس پلی کربنات دارای قابلیت ضد بخار می باشد و در برابر نفوذ اشعه یو وی نیز سازگاری دارد و مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. خرید عینک شنا کودک 3 تا 8 سال طرح پروانه با خصوصیات منحصر به فرد و مزیت های گفته شده تنها از فروشگاه اصلی اینتکس ایران انجام می شود و می توان از آن بهره مند شد.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...