ماسک شنا Wave Rider آبی اینتکس

intex 55978 Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان

ماسک شنا Wave Rider آبی اینتکس بهترین گزینه برای رده سنی بالای هشت سال است که به راحتی در محیط های آبی حضور پیدا می کنند و می توانند اوقات خوشی را سپری کنند تا در نتیجه بتوان با قابلیت استفاده آسان از داشتن آن لذت برد. بدنه محصول که از جنس سیلیکونی می باشد قابلیت کشسانی زیادی دارد و به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد. قابلیت قرار گیری آن بر روی صورت به گونه ای است که با توجه به سایز سر افراد تنظیم می شود. چرا که دارای بند تنظیم سایز بوده است که شرایط را برای استفاده آسان مهیا می سازد و می توان در مواقع نیاز برای تمامی افراد استفاده گردد. 

خرید ماسک شنا Wave Rider آبی اینتکس باکیفیتماسک شنا به رنگ آبی طراحی شده است که متناسب با سلیقه کسانی می باشد که به این رنگ علاقه دارند و به سمت خرید آن کشیده می شوند. از این رو محصولی بی نظیر خواهد بود که در زمان مسافرت و گردش جهت شنا و غواصی حرفه ای مورد بهره برداری قرار می گیرد. از این محصول برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل چشم و بینی استفاده می شود که در این صورت ورود آب به این اندام ها که آزاردهنده می باشد را از بین می برد. در نتیجه شنا آسان و بدون مشکل خواهد شد و شرایط برای کسانی که به دنبال آموزش شنا نیز می باشند مهیا می گردد. در کنار ماسک شنا می توان از اسنورکل نیز استفاده کرد که در این صورت حضور در عمق آب نیز میسر می شود و می توان تنفس در آب را نیز تجربه نمود. به جهت انتخاب و خرید ماسک شنا Wave Rider آبی اینتکس که محصولی برند و اصل می باشد و از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است تنها می توان وارد فروشگاه اینتکس ایران شد و سفارش خود را ثبت نمود و در کم ترین زمان محصول را درب منزل تحویل گرفت.

نوعلوازم غواصی
وزن220 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...