ماسک شنا Surf Rider سبز اینتکس

intex 55975 Green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان

ماسک شنا Surf Rider سبز اینتکس گزینه ای مناسب جهت ایجاد شرایط استاندارد و ایمن برای شنا و غواصی می باشد که دارای بدنه ای با خصوصیات منحصر به فرد است تا در این صورت مشکلی برای اندام های موجود در صورت ایجاد نشود. این محصول به گونه ای ساخته شده است که ایمنی چشم و بینی را برقرار می سازد و دارای قابلیت جلوگیری از نفوذ آب به این دو اندام می باشد. در نتیجه افراد دچار آزار دیدن نمی شوند و می توانند در ایمنی کامل به فعالیت آبی خود بپردازند. ماسک شنا دارای وزن کم است که به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد همچنین دارای بند تنظیم کننده سایز نیز می باشد تا بتوان به راحتی بر روی صورت قرار داد و بدون تکان خوردن شرایط استانداردی را تجربه نمود. 

این محصول دارای دید کامل در محیط های آبی است و در آب گرم نیز ضد بخار می باشد. چرا که لنز موجود در آن از جنس پلی کربنات است و این قابلیت ها را دارد و می تواند از برخورد اشعه یو وی به چشم نیز جلوگیری نماید. با این وجود است که برای کسانی که در زمینه شنا و غواصی فعالیت می کنند بهترین گزینه است و خرید آن با قیمت مناسب به تمامی این افراد توصیه می شود. قیمت خرید محصول ارزان است تا تمامی کسانی که قصد داشتن آن را دارند با توان مالی خود نسبت به خرید آن اقدام نمایند و در محیط های آبی بدون مشکل حضور داشته باشند. ماسک شنا طراحی بی عیب و نقصی دارد که برای استفاده در طول سال های زیاد انتخاب می شود و با قابلیت کشسانی در بخش بند تنظیم کننده مورد استفاده آسان نیز قرار می گیرد. به جهت انتخاب و خرید آسان ماسک شنا Surf Rider سبز اینتکس به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را به راحتی وارد سبد خرید خود نمایید.

نوعلوازم غواصی
وزن250 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...