ماسک شنا حرفه ای بزرگسال مشکی اینتکس

intex 55981 Black

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان

ماسک شنا حرفه ای بزرگسال مشکی اینتکس دارای بدنه ای با قابلیت انعطاف بالا محصولی بی نظیر با کیفیت مطلوب می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است تا با استفاده از این محصول به شنا و غواصی بپردازند و از داشتن این محصول لذت ببرند. ماسک شنا به عنوان یک محصول لازم و ضروری در زمینه شنا و غواصی معرفی می شود که خرید آن توسط بزرگسال انجام می شود و می توانند بدون هر گونه مشکل در محیط های آبی حضور پیدا کنند و از شرایط لذت ببرند. این محصول خاص و منحصر به فرد از رنگی اسپرت و شیک تشکیل شده است که متناسب با سلیقه بزرگسال می باشد و می تواند برای آن ها ایجاد مزیت کند.

خرید ماسک شنا حرفه ای بزرگسال مشکی اینتکس باکیفیت مشکی با استفاده از این محصول آب به داخل چشم و بینی نفوذ نمی کند و مشکل آزاردهنده در زمان شنا برطرف می شود. در نتیجه می توانند برای تایم طولانی در محیط های آبی حضور داشته باشند و از شرایط بهره کافی را ببرند. ماسک شنا به راحتی با توجه به سایز سر افراد تنظیم می شود و می تواند متناسب با آن ها اندازه گیری شود. وجود بند تنظیم کننده سایز این مزیت را به وجود آورده است تا افراد بتوانند به راحتی محصول را بر روی صورت خود قرار دهند. ماسک شنا وزن کمی نیز دارد که قابلیت حمل و جابه جایی آسان دارد و می توان آن را در مسافرت و گردش به همراه داشت و در زمان نیاز نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. محصول مورد نظر با لنز ضد بخار می تواند ایجاد دید کامل در محیط های آبی کند و برای افراد بهترین اوقات را رقم بزند تا خرید آن را به سایر علاقه مندان نیز توصیه کنند. ماسک شنا حرفه ای بزرگسال مشکی اینتکس را تنها می توان با ورود به فروشگاه اینتکس ایران وارد سبد خرید خود نمود و خرید خود را نهایی کرد.

نوعلوازم غواصی
وزن325 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...