ماسک شنا Surf Rider آبی اینتکس

intex 55975 Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان

ماسک شنا Surf Rider آبی اینتکس یکی از ضروری ترین وسایل شنا و غواصی است که به نوبه خود مزیت های زیادی را دارد و می تواند به عنوان برترین نمونه از محصولات همراه در مسافرت و گردش معرفی شود. این محصول با رنگبندی دلخواه توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و با رنگ دلخواه افراد خریداری شود تا تمامی وسایل لازم جهت غواصی آن ها با هم هماهنگ و هم رنگ باشند. ماسک شنا مد نظر دارای لنز ضد بخار می باشد که دید کامل را ایجاد می کند تا در محیط آب گرم نیز بتوان به راحتی اطراف را مشاهده نمود. در نتیجه خرید آن به تمامی علاقه مندان توصیه می شود. این محصول از بند تنظیم سایز تشکیل شده است که متناسب با اندازه سر استفاده کنندگان تنظیم می شود و می تواند بدون مشکل بر روی صورت آن ها قرار گیرد. 

لنز موجود در این محصول در برابر اشعه یو وی نیز مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و می تواند از برخورد اشعه خورشید جلوگیری کند تا در روز های گرم تابستان بدون مشکل بتوان در فضای باز شنا و غواصی انجام داد و از موقعیت لذت برد. ماسک شنا وزن کمی دارد و با قابلیت استفاده آسان بهترین گزینه برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش می باشد که در این صورت هیچ گونه عیب و نقصی ندارد و می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. ماسک شنا از ورود آب به داخل چشم و بینی جلوگیری می کند و همراه با اسنورکل مورد استفاده قرار می گیرد تا شرایط برای در امان ماندن اندام های صورت وجود داشته باشد و برای آن ها مشکلی به وجود نمی آید. علاقه مندان به فعالیت در زمینه شنا و غواصی می توانند ماسک شنا Surf Rider آبی اینتکس را از نمایندگی اصلی اینتکس ایران خریداری نمایند و از داشتن آن لذت ببرند.

نوعلوازم غواصی
وزن250 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...