ماسک شنا حرفه ای بزرگسال آبی اینتکس

intex 55981 Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان

ماسک شنا حرفه ای بزرگسال آبی اینتکس جدید ترین ماسک شنا مخصوص رده سنی بالای چهارده سال است که به راحتی حمل و جا به جا می شود تا افراد در مسافرت و گردش قادر به استفاده از آن باشند و بتوانند از وجود محصول لذت ببرند. ماسک شنا مد نظر به رنگ آبی ساخته شده است که می تواند مورد توجه بزرگسال قرار گیرد و برای آن ها به عنوان یک محصول لازم و ضروری با ساختار اسپرت مورد بهره برداری قرار می گیرد. این محصول بی نظیر کیفیت بالایی دارد و از آن جایی که توسط شرکت اینتکس تولید شده است می توان با اطمینان کامل نسبت به داشتن آن اقدام کرد و خرید محصول را انجام داد.

خرید ماسک شنا حرفه ای بزرگسال آبی اینتکس ارزان در خصوص کیفیت ساخت محصول می توان به بدنه آن که از جنس سیلیکونی می باشد اشاره کرد که انعطاف بالایی دارد و به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد. این محصول بدون لاتکس و بدون پی وی سی می باشد تا مزیت های بیش تری را ارائه دهد. علاوه بر این موارد لنز موجود در ساختار محصول که از جنس پلی کربنات می باشد به نوبه خود ایجاد کارایی بالا می کند و با دید بالا در عمق آب و در آب گرم می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. از این رو بهترین گزینه برای کسانی است که به صورت حرفه ای شنا و غواصی را انجام می دهند و یا در مسابقات غواصی حضور دارند. بند تنظیم سایز سبب شده است که متناسب با سر افراد اندازه ماسک شنا تنظیم شود و بتوان آن را بر روی صورت قرار داد و شرایط دلخواهی را ایجاد کرد تا در این صورت بتوان مزیت داشتن آن را کسب نمود. علاقه مندان به داشتن ماسک شنا حرفه ای بزرگسال آبی اینتکس از طریق مراجعه به نمایندگی اینتکس ایران می توانند خرید خود را نهایی سازند.

نوعلوازم غواصی
وزن325 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...