ماسک شنا بالای 8 سال سبز اینتکس

intex 55916 green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان

خرید ماسک شنا بالای 8 سال سبز اینتکس جدید برای غواصی و شنا دارای قابلیت های مختلف با کیفیت بالا مناسب جهت جلوگیری از نفوذ آب به بینی و چشم با لنز ضد بخار و ایجاد دید کامل با قابلیت انعطاف زیاد از فروشگاه اینتکس ایران

ماسک شنا بالای 8 سال سبز اینتکس یکی از بهترین محصولاتی است که امروزه به جهت ایجاد شرایط استاندارد و ایمن برای کودکان ساخته شده است که مناسب این رده سنی می باشد تا در محیط های آبی دچار مشکل نشوند و شنای حرفه ای را دنبال کنند. این محصول به راحتی مورد بهره برداری قرار می گیرد و می تواند از نفوذ آب به چشم و بینی که آزاردهنده می باشد جلوگیری نماید. در نتیجه به عنوان یک محصول ضروری انتخاب می شود که می توان با داشتن بدنه ای منعطف از آن در طول عمر بالا بهره مند شد. ماسک شنا ابعاد کوچکی دارد و دارای وزن کم نیز می باشد. به همین خاطر می توان آن را در زمان رفتن به مسافرت و گردش به همراه داشت و دچار مشکل نیز نشد.

خرید ماسک شنا بالای 8 سال سبز اینتکس ارزان از این رو یک محصول مسافرتی نیز معرفی می گردد که دارای قیمت مناسب می باشد و تمامی علاقه مندان توان خرید آن را خواهند داشت. رنگبندی متنوع شامل این محصول می شود که نمونه معرفی شده با رنگ سبز در اختیار افراد قرار می گیرد و مورد خریداری علاقه مندان به این رنگ واقع می شود. علاوه بر داشتن زیبایی و کارایی بالا از کیفیت مطلوب نیز برخوردار است که دارای جنس ضد حساسیت می باشد و بدنه ای بدون لاتکس دارد تا کودکان در چنین رده سنی و همچنین نوجوانان از داشتن آن بهره مند شوند. لنز موجود در این محصول ضد بخار می باشد و دارای مقاومت بالا در برابر اشعه یو وی نیز بوده است. به همین خاطر به عنوان با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین نمونه معرفی می شود تا بتوان خرید آن را انجام داد و لحظات بی عیب و نقصی را برای این رده سنی رقم زد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید ماسک شنا بالای 8 سال سبز اینتکس می باشند تنها با مراجعه به نمایندگی اینتکس ایران می توانند خرید آن را نهایی سازند.

نوعلوازم غواصی
وزن200 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...